12 Mart 2018 Pazartesi

# #aşkveinat #inatlaşmak #aşkıninadı #inataşık #aşkveinatlaşmak

AŞKA İNAT YAKIŞMAZ!



Konuyla ilgili gözüm kapalı söyleyeceğim yegane cümle şudur ki tamamen kendi kişisel düşüncem bu yönde; “aşkın olduğu yerde inada yer yoktur ancak inadın olduğu her yer aşka açıktır” bilirkişi gibi olmamış mı sevgili millet. Ben yazdım ben yazdııımmmm J

Çoğu yazımı okuyan bilir ki aşka inan olsun sonsuz saygım var. Zamanında büyük bir kazık yemiş olmama rağmen yine de saygı duyuyorum J Her ortamda her şartta aşk oluşabilir. Toplu taşıma ortamında rastlarsın belki hayatının aşkına ya da kulağında kulaklıkla yolda müzik dinlerken. Ya bir konser esnasında takılır gözüne ya da bir tartışma ortamında. Nerde ne suretle olursa olsun, varsa kaderde arar bulur girer gönlüne o aşk iksiri. Amaaaaa aşkın olduğu yerde her şeye müsamaha gösterilmez bunu bilir bunu söylerim. Hele hele inatlar var ya hem en nefret ettiklerim hem de ilişkiyi en çok zedeleyen davranışlardandır bana göre.

Sırf aşıksınız çok seviyorsunuz diye her şeye susmak olmaz. Ay hele hele kadınsanız, kadının en büyük gücü olan konuşmayı askıya almak olmaz J Çoğu insan aşık olunca böyle bi sus pus oluyor sevdiceği karşısında. İşte aman efendim sen bilirsin aşkımlar da, tamam dediğin gibi olsunlar da, aaaa ne demek ben sevmem senin sevdiğin her şeyi ben de severim bitanem cümleleri cirit atar ikili arasında. Ama bir taraf daha çok kullanır zira o da daha çok seven taraftır zaten. Ne gerek varsa artık böyle vıç vıç şeylere ama neyse herkesin aşkı yaşayış tarzı farklı tabi. Kimse kusura bakmasın ama herkesin aşka saygısı olmalı. Ha saygın yoksa aşkın olduğu ortamdan koşar adım uzaklaşman gerekiyor dostum. Zaten demiyor muyuz her güzelliğin başı saygıdır diye. Kesinlikle yerinde tespit. Çiftler de birbirlerine saygı duyduğu anda kuvvetle muhtemel ortada ne bir problem kalır doğru düzgün abartmak için ne de ayrılıklar ayyuka çıkar günümüzde olduğu gibi.


İnat, çağımızın hastalığı. Herkeste her konuda bir inattır gidiyor valla anlam veremiyorum ben. Bir şeyi bilmezsin susarsın, bilgin yoktur susarsın, tartışmak istemiyorsundur susarsın, konuyu uzatmak istemiyorsundur susarsın. Bunlar gayet normal değil mi sizce de? Ancak bazılarımız var ki, amaannn nerden bulaştım buna diyebileceğiniz cinsten. Bunun bir de aşıklar arasında ilişkide yapıldığını düşünün. Hey yavrum hey her yer ring, her yer arena J İlk paragrafta ne demiştim? Aşkın olduğu yerde inada yer yoktur ancak inadın olduğu her yer aşka açıktır. Seviyorsanız bir şeyi inat etmenize gerek yok. Aslında işin doğrusu şu ki, seviyorsanız inada ortam oluşturmamalısınız. Ha her zaman güllük gülistanlık gitmez ilişkiler ama inat etmek bir ilişkiye zarar verme yöntemlerinden en son sırada yer almalı bence. İnat, arkadaşınızla da ediyorsanız sevimsiz sevgilinizle ediyorsanız da aynı. Genel olarak zaten çirkin olan bir davranış biçimini, sevdiğiniz insana uygulamanız sizi de çirkin gösterecektir inanın bana. Konu ne olursa olsun her zaman orta yol bulunur diye düşünenlerdenim. Güzel yaklaşın birbirinize sevgili aşıklar, gereksiz inatlarla üzmeyin be kendinizi. Adamın asabını bozuyorsunuz ha J

Cilveli, işveli inatlaşmaları saymıyorum, çünkü onlar inadın tadı tuzu J Ancak oturup da ciddi ciddi bir konu hakkında yok sen beyaz diyorsam beyazdır aman ben kara diyorsam karadır diye zıtlaşmak bir çocukça iki gereksiz. Ne diyoruz devamlı, saygı saygı saygı. Nerede olursa olsun işe yarıyor canım benim ya. Bakın deneyin, aranızdaki saygıyı güçlendirdiğinizde ortada ne inat kalacak ne de şiddetli geçimsizlik J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder