17 Ağustos 2016 Çarşamba

# aşk # cicim ayı

CİCİM AYLARI NEDİR?


Ay pek şeker bir konuyu yazasım geldi bugün. Herkesin bildiği, yaşadığı, tecrübe ettiği aylar olmakla birlikte cicim aylarının sonu olmasındır her ilişki ve evliliğin temennisi. Amaaa ne yazık ki her güzel şey bir gün sona eriyor. Elden bir şey gelmeden. Hissettir mi kendini son geliyorum diyerekten yoksa cicim ayları denen güzide ayların var mıdır süresi? Neydi bu isim konmasının nedeni? Neydi cicim ayları gibi şeker bir adın gün gelip sona ermesi? Ay konu derinleşti haydi bakalım millet, bakalım neymiş cicim ayları.

Cicim ayı dendiğinde belki de sadece evlilikler geliyordur birçoğunuzun aklına. Oysaki bana göre cicim ayları ilişkiler için de daha doğrusu evlenmeden de yaşanır. Sevgililik, nişan, evlilik. Yani kısacası, iki gönülün aynı anda çarptığı ve bir olduğu tüm paylaşımlar için geçerlidir bence. Ne demek yani sadece evlilik. Belki ben evlenmeyeceğim ömür billah nereden biliyorsun bu lafı ortaya atan çok bilmiş? Belki evlenmeyeceğim, belki hep sevgili kalmak isteyeceğim ya hayır belki de evliliğe karşıyım. Ben hiç mi tadamayacağım yani evlenmediğim için cicim aylarını? İşte yok öyle bir şey millet, onun için sıkıntı yapmayın. Bundan mütevellit sadece evlilik için değil tüm ilişkilerde vardır ve var olmaya devam edecektir namı diğer cicim ayları :)

Sevgili sevgililer cicim ayı demek; henüz birbirinizin bazı huylarına kızmadan, kolay kolay dargınlık ve küslük olmadan, aşkın hunharca iki yürek arasında cirit attığı, hep gülünen, her dakika mutlu, her an el ele göz göze olunan zaman dilimlerine verilen genel bir isimdir. Her çift zanneder ki ömürlüktür bu aylar, asla geçmeyecek. Cicim ayları geçse bile aralarındaki sevgi, saygı, cicişlik baki kalacak. Hayaller hayatlar denklemiyle pek tabii ki de henüz karşılaşmadıkları için böyle düşünmeleri ve hissetmeleri normal. Ancak yukarıda ne dedik? Her güzel şeyin bir sonu var demedik mi? Dedik valla. Ee öyleyse :) Bence taş çatlasın bakın o da zorlamayla belki 1 yılı bulur bu süre ama asla aşmaz 1 yılı bunu da unutmayın. Haa cicim ayı bitti de sevgi bitmeyecek tabii ki de, saygı hele o zaten ömürlük olmalı. Ama dedik yaa, o hep gülünen mutlu olunan anlar kendini yavaş yavaş bazı sinir edici durumların kollarına teslim etmeye başlıyor. Cicim ayı demek devamlı mutlu olmak değil tabii ki ama cicim ayı demek sevginin doya doya hatta yine doya doya şımarılınan aylardır. Çünkü çiftler kolay kolay kızamaz birbirlerine. Yani şeye karşıyım aslında, arada sevgi ve aşk varsa çiftler neden kızsın ki birbirlerine? Çünkü neden, seven insan kızamaz olduğundan değil de seven insan sevdiğini üzemez bundan mütevellit.

Bazı insanlar cicim ayları bittiğinde ilişkinin ya da evliliğin de biteceğine inanır hatta bunu sonuna kadar savunur. Yahu soruyorum buradan; ne alaka pardon? Cicim ayları başlı başına yaşanması gereken bir serüven hatta olmazsa olmaz ama cicim ayı bittikten sonra sevgide azalma mı oluyor yani? Bu aylar bitti diye aşk mı tükenmiş oluyor? Hayır efendim olmuyor, seven insanın sevgisi de kolay kolay bitmez tamam mı? Güzel de bir söz vardır ya hani, ben seni ömürlük sevdim diye. Yani baktığımız zaman sadece söz güzel, doğruluğu var mı peki, asla :) Haa geçmeyen aşklar var şimdi eğriye eğri doğruya doğru. Hele de içinde bi doymamışlık varsa, yalnız buradaki doymamışlık şununla alakalı. Hani kısa sürmüştür ilişki tamam mı? Daha çıkılacak tatiller, yapılacak aktiviteler, paylaşılacak anılar olacaktı. İşte bunları yapamadan ilişkinin bitmiş olması var ya işte asıl mesele ne yazık ki bu. E tabi olayın içine bir de aşk eklenince, ulan gel de unut adamı/kadını. Nasıl unutacaksın, nasıl çıkaracaksın aklından. Ay durun konu başka yere kayıyor yine, cicim ayları bekle geliyoruuuzzz :)

Evet cicim ayları evlilik içinde olur sananlara inat ben de tamamen kendi düşüncemi savunuyorum. Cicim ayları ilişkilerde de olur bi kere. Bundan dolayı ahkam kesip iki çift laf edebiliyorum şu anda. Cicim ayları ne zaman biter biliyor musunuz millet? Bence;
-          - 1 yıl sonunda,
-          - Kavgalar artmaya başlayınca,
-          - Kırılmalar kolay kolay geçmiyorsa,
-          - Çiftlerin birbirlerine seslerini yükseltmeye başladıklarında,
-          - Devamlı birbirlerini öpmekten vazgeçtiklerinde,
-          - Yapılan en ufak bir hareketin birkaç ay öncesinde sinir etmemesine rağmen artık sinir etmeye başladığında,
-          - Dakika başına düşen gülme miktarında azalmalar başladığında,
-          - İlk aylarda devamlı yapılıp sıkılınmayan aktivitelerden yavaş yavaş sıkılmaya başlandığında ne yazık ki cicim aylarına ayrılan sürenin sonuna gelmişsiniz demektir :)


Ha tüm bunlar olurken birbirinizi hala seviyorsunuz yalnız. Aşk tabii ki de bitmedi sadece cicim ayları tükendi değerli dostlar. Genelde kadınlar düşer bu hataya, sanırız ki hiç bitmeyecek. En güzel aşk bizimkisi. En güzel çift biziz. Biz hep cicim aylarını yaşayacağız başka aylara adım atmayacağız. Ahh be hem cinslerim ahh ki ne ahhh. Ne yazık ki bitti değil mi sizin de yaşadığınız o güzelim cicim ayları hatta belki de ilişkiniz? Bitecek zaten. Nihayetinde iki farklı karakter var ortada, artık yavaş yavaş gerçek kimlikler serilmeye başlanacak yere. Artık herkes tam anlamıyla kendi olmaya başlayacak ilişki içinde. Haa ilk başlarda rol yapılıyor herkes kendine biçilen senaryoya uygun davranıyor demiyorum. Ancak hak verirsiniz ki ilişki başında ay şunu yapmayayım kızar, ay şunu söylersem küser ay şöyle giyersem beni sevmez gibi düşünceler hepimizin aklından geçiyor. İşte bundan mütevellit diyorum, ne zaman ki tamamen kendiniz olmaya başlarsınız anlayın ki cicim ayları püüfff uçtu gitti :)


Kimse kimseyi kandırmasın yani arkadaşlar. Haa cicim ayları tabii ki de yaşanacak olmazsa olmaz nihayetinde. İster ismini değiştirin yine de yaşanacak. Ancak bu ayları yaşarken unutmayın ki bitmeye her dakika hazır bir şey yaşıyorsunuz. Altını çiziyorum sadece bu tatlış aylar geçecek aşkınız içinizde var olmaya devam ettiği sürece ise siz hep  birbirinizin olacaksınız :)

2 yorum:

  1. BENİM MERAK ETTİĞİM BİR ŞEY VAR YARDIMCI OLABİLECEĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORUM, BU BLOGU KAPATTIRMAK İÇİN NERDEN İMZA TOPLAYABİLİRİM?

    YanıtlaSil
  2. şaka yapıyorum gülün diye :)

    YanıtlaSil