11 Ağustos 2016 Perşembe

# hasta # hastalanmak

HASTALIKTAN MÜTEVELLİT


Sevgili millet; bugün yazı paylaşamadım diye sanmayın ki artık sıkıldım yok efendim bunaldım, aman efendim işime gelmedi vs. Asla öyle bir durum yok. Zira üzerinize afiyet azıcık hasta olmuşum da ve haliyle gün boyu yatıyor olmaktan dolayı yazı yazamadım. Hazır tabii ki de yazılarım mevcut ancak, bu saate bıraktığım nerede görülmüş he söyleyin hele :) 

İşte ben de açıklama yapmayı görev bildim kendime ve yazamama nedeni olarak akıllar farklı düşüncelere gitmesin dedimdi :) Hayır nihayetinde yazı yazmayı kendime görev edindim. Severek, isteyerek ve keyif alarak yazıyorum. İnanın şu an şu satırları yazarken bile ziyadesiyle zorlanıyorum. Yarın umuyorum ki, kaldığımız yerden eleştirilere, gıybetlere, yergilere, övgülere devam edeceğiz millet. Merak etmeyin :) 

Ay durun tutmayın beni ben de yazmaya başlayınca inan olsun parmaklarım benim kontrolüm dışında hareket ediyor. Neyse oyalanmayayım daha gidip dinleneyim iyileşeyim ki güzelim dedikodularla kaldığımız yerden devam edelim arkadaşlar :) 

Herkese mutlu mesut akşamlar efenimmmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder