17 Ocak 2019 Perşembe

# bir kadın erkeklerden ne ister # bir kadın ne ister

KADINLAR NE İSTER?




Yahu filmi bile yapıldı filmi hey gidi heyyyyy J Kadınlar Ne İster? Yüzyılın sorusu ve hala kimilerince cevabı yok, ilginç. Bakın sevgili millet aslında karşılıklı düşünceler şeklinde kah suçlamalar kah anlamazlıktan gelmelerle bu sorular insanlık sonuna kadar devam edecek. Pardon anacağım ama biz kadınlar da merak etmiyor değiliz hani “Erkekler ne ister?” sorusunun cevabını ama sesimizi çıkarıyor muyuz; aslaaaaaaaaaaaaaaaaaa J J J

Kadınların ne istediği sorusuna tüm kadınlar birleşip aslında tek bir cevabı veriyor ama zannımca erkek milleti duymuyor ya da bazı kadınlar gerçekten çok zor inan olsun bilemiyorum. Ayyy zor kadın ve erkek tahammülsüzlüğüm bu yaşıma geldim hala devam ediyor yeminle. Böyle bir nazlı, mıy mıy, ilgi manyağı olmuş, alttan ala ala başına çıkarılmış kişiler; çocukluğunuzda ne yaşadınız acaba J Ahan da böyle diye diye evde kaldım J kendime hakim olamadan zannımca yine göndermede bulundum, birilerine sataştım ama üzerine Allah’tan kimse alınmıyor, gitmiyor bacım gitmiyor mesaj gideceği yere J Konu firar ediyor diye korkmayın arkadaşlar dağıttığım gibi de toplamayı da bilirim ben.



Neyse bakın yine altını çiziyorum elbette bilirkişi değilim, ilişki uzmanı asla ve asla değilim. Böyle içimden geliyor yazıyorum, dertleşiyorum kendi çapımda sizinle. Bence ilişkiler içinde o ne ister, bu ne ister diye düşünüp ona göre yaşamaktansa akışına bırakın gitsin. Amaaaaannnn çok da tıınnn J Tamam söyleyeceklerim bu kadar, dağılabiliriz J Arkadaşlar şuna inanıyorum ben, bazı soruların gerçekten cevabı yok tabi ilişkiler için konuşuyorum. Daha önceki yazılarımda da bahsettim, minnak oyunlar, cici cici yalanlar, aman şöyle yaparsam böyle olur gibi mantık oyunlarıyla olmaz katiyen olamaz bir ilişki. Yahu içinden geldiği gibi yaşamıyorsan, o an doğaçlama yapmak varken “aaa dur ya şu tavra karşılık şu cevabı verirsem daha etkili olur” diye kafada kurup yaşamayın. O an bağırmak mı geliyor içinden yine de saygı çerçevesi içinde, yine de kalp kırmadan ( ki tartıştıktan sonra tekrar barışmaya yüzünüz olsun diye şey ediyorum bunu J ) bağırın tartışın yaşayın geçin. Ya da romantik bir an da bile. Kısacası planlı programlı gitmez b ilişki be adamın asabını bozmayın. Kaç yaşıma geldim hala öğütvari konuşuyorum ama ilacım yok kendi başıma o ne olacak anam bacım var mı fikriniz J

Kadınlar ne ister biliyor musunuz sevgili millet, yok ilgidir, hediyelerdir, şımartılmaktır vs şey evet aslına bakarsanız hepsini istiyoruz ama istemezlikten gelebiliyoruz bunları J Kadınların asıl istediği sadakat, saygı ve değer görmektir. Bu kadar acımasız zalımlar bu kadar. Çok geliyo dimi az bi sadık kalmak çok zor geliyo dimi. Kadının fikrine düşüncesine saygı duymak yüreğine oturur ağırlık yapar zor gelir dimi vicdansız yarlar. Ya biz saçımızı süpürge yapalım, sadakatte dünya markası olalım, şımartalım, sevelim ama sen bize şuncacık isteği zor gör. Kadın sevdiği kadar sevilmez ister anam babam. Kadın, çocuklarına doğru profille baba olabilecek sadık bir eş ister. Kadının aşkından yansın tutuşsun kör olsun değil bahsettiğim, kime sadakati anlatıyorsam benimki de laf işte J baktığımız zaman ne basit ve kolay şeyler aslında, ama yookk illa şımarıklık yapılacak ya. Ha bir de bu erkeklerin kadına avucunda görme havası yok mu beni en çok da kızdıran o. Kadın hele hele çok seviyorsa geçmiş olsun sana güzel kız, ayvayı yedin. Bilemiyorum insanların geneli mi böyle ama bir taraf çok sevdiği zaman diğer taraf onu üzmeye daha bi önem gösteriyor sanki. Nasıl olsa beni seviyor her şeyi yapayım iki öperim, okşarım, canım cicim der özür dilerim alırım gönlümü. Çünkü millet seven tarafın büyük bir zaafı olur. Seven taraf kaybetmekten korktuğu için birçok şeyi alttan almak zorunda kalır. Ben de yaptım bunları ve hayatımın en büyük yanlışlarıydı. Aman diyeyim sakın ola karşı tarafın istediği konsepte biri olmayın ve sevginizi kötüye kullanmasına izin vermeyin. Kadının istekleri belli yukarıda da sıraladım işte, fazlası zarar.



Bilemiyorum bu yazıyı erkek milleti ne kadar okuyacak ama eyyyy okuyan erkek ahalisi bu sözlerim size; kadınları çözemiyoruz diye bir şeyi kabul etmiyorum ben. Kadın her türlü anlaşılır. Bazısı para için beraber olur sizinle bazısı da yatak için, bazısı yüreğini koyar ortaya bazısı da sırf çocuk sahibi olmak için kullanır sizi. Ama konu ne olursa kadınların isteği bellidir. Geliştirdiğiniz savunma mekanizmasını ………… J Anlamaya çalıştıktan sonra sorun ortadan kalkacak emin olun. Tamam yaradılış farkı olabilir ortada ancak biraz empati biraz anlamaya çalışmak sorunu ortadan kaldıracak yeter ki kadının sevgisini kötüye kullanmayın. Seven kadına bir adım gelirseniz o size koşacakken adamı delirtmeyin burada, adam olun akıllı olun seviyorsanız savaşın işte bu kadar.
Karşılıklı sevgi ve saygı olduğu zaman zaten, birbirinizi mutlu etmek için elinizden geleni yapacaksınız. Mutsuzluk oluşmasın diye alttan almalar da başlar, sadakat de. Yeter ki gerçekten o kişiyi sevdiğiniz ve hayatınızda olmasından emin olun. Gerisi hallolur merak etmeyin J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder