27 Nisan 2017 Perşembe

# biten ilişkiler sonrası pesimist olmak # ilişkiler ve olumsuz düşünceler

BİTEN İLİŞKİLER VE PESİMİZM


Aranızda pesimist var mı? Tanıdığınız var mı? Pesimist nedir? Peki ya pesimizm? Ahh millet konu derin. Pesimistlik sonradan edinilen bir davranış da olabilir doğuştan da gelebilir millet. Ha durun önce Pesimizm nedir onu açıklayalım. Pesimizm; kötümserlik olarak adlandırılır genel tabiriyle. Her bir şeye kötü tarafından bakmak, hep önce olumsuzu düşünmek ve bu akım içinde kendine yer edinenler de Pesimist oluyor işte. Tamam mıyız :)

Size bir itirafta bulunayım, yakın zamana kadar ben de pesimisttim. Valla bakın, Allah'ııımmm bi görün beni artık arkadaşlarım kızmaya başlamıştı. Gerçi ben aynı zamanda Polyanayımdır :) Neyse bugün ele almak istediğim konu şu; biten bir ilişkiden sonra çoğumuz neden pesimist oluruz. Bizim mi içimizde vardı dışarıya yansıtmadığımız yoksa gerçekten bittikten sonra ilişki izleri mi kalıyor en yakan tarafından?

Şunu öğrendim ben arkadaşlar, öyle büyük laflar etmeyeceksiniz. Etmeyeceksiniz ulan :) Ay yok hiç bir şey yolunda gitmeyecek artık, vay efendim ben bir daha toparlayamam, aman arkadaş sevemem gayri kimseyi. Neler neler... Gerçi her ilişkiden sonra değil daha ziyade kötü bitmiş ilişkiler sonrası söylenir zaar bu sözler, bir de çok sevdiyseniz vah halinize. Haliyle o anlık sinir, üzüntü, hayal kırıklığı ve yıkımla olumlu şeyler gelmiyor pek tabii ki insanın aklına ama boşverin konuşmayın kötü şeyler. Kötü düşünceleri uzak tutun aklınızdan. Derler ya kötüyü çağırma diye. Gerçi ben o sinerji olayına çok da bel bağlayan biri değilim ancak demem o ki, pesimist olmaya gerek yok çünkü "zaman" denen kavram yok mu hah işte her şeyin ilacı yeminle. Hele de varsa yüreğinizde yeni kıpırtılar tamamdır iyileştin bacım dağılabilirsin :)


Unutmayın kişi kendinden bilir işi. Ben de dedim bunları, ben de zırladım zırıl zırıl ay yok daha da sevemem, aşk meşk olayları da benden uzak olsun dedim. Yoookkkk sonra yuttum mu yuttum valla :) Ondan dolayı diyorum ya tamam siz de haklısınız ben de haklıydım zamanında ama geçiyor gidiyor arkadaşlar. Önemli olan kötü düşünmemek çünkü toparlayamıyorsun kafayı ki anasını satayım. Hep olumsuzu gidip buluyor, hep kendine de başkalarına da duvar örüyor. İnsanız millet, iyi de bizim için kötü de. Onun için demem o ki, ha genel olarak pesimist özellikleriniz vardır ancak ilişkiniz bittikten sonra bunu yapmayın kendinize. Bozmayın kafanızı be, geçiyor bunu siz de biliyorsunuz. Kaldı ki elin adamı ya da kadını yüzünden ne diye optimist olmak varken pesimist olasınız ki :) Bırakın yüzünüzde güller açsın, bırakın diyorum çünkü şans verin hayata, kendinize ve sizi sevene.

Gerçi şu an ne desem boş, acınız dindikten sonra anlayacaksınız beni. Ben de illa empoze etmeye çalışmıyorum size ama içinizi ferah tutun. Size bir şey söyleyeyim mi, bir kadının ilişki içinde yaşayabileceği en tatsız şeyleri de yaşadım, dökebileceği en çok gözyaşını da döktüm. Kahroldum, ağladım, zayıfladım bilmem ne. Ondan dolayı böyle konuşabiliyorum şu an. Yok demiştim ya yok hayatta geçmez bu ağrı sızı. Ya ben kim köpekmişim meğer :) Amaaaa yıkılmadım ayaktayım :) :) Biliyorum da konuşuyorum bunu bilin. Atıp tutarak ahkam kesmiyorum. Her şey bizim için. Sadece hem ders çıkarmayı bilin, hem de gücünüzü kaybetmeyin. Kimse sizden daha değerli değil bunu sakın unutmayın. Zaman evet bu konuda bir şey diyemem. Zaman gerçekten bazı şeylerin ilacı bir de izin vermek. Kendinize ve başkasına...



Optimist olup her şeyin güzelliğini yakalamak varken pesimist olup erken yaşlandırmayın bünyenizi de aklınızı da. Si...r edin, geçiyor anasını satayım her şey, Relax...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder