30 Aralık 2016 Cuma

# eğlence ve yılbaşı # Kıssadan Hisse

YENİ YIL DAYATMALARI...


Yılın son gününden herkese selamlar millet. Aslında bugün sadece yeni yıl tebriğinde ve hislerimden ve temennilerimden ve isyanlarımdan kısacası kısa özetle 2016 bitişi ve 2017 başlangıcı serüveninden payeler çıkarmaktır niyetim.

Bi defolsun artık 2016 yılı öyle değil mi? Geçen günkü yazımda da bahsettim ülke olarak zaten yeteri kadar zor bir yıl geçirdik. Ama bireye vurduğumuzda da kendi adıma konuşayım pek de mutlu etmedi beni de bu lanet yıl. Ay geçenlerde bir caps gördüm ve çok güldüm nasıl yerinde nasıl da cuk diye oturdu. Şimdi arkadaşlar bu 2016'nın son günü bugüne yani cumartesiye denk geldi e ertesi günü zaten her harükarda tatil ama şimdi cumartesiye denk gelmek nedir arkadaşım ya. Hah işte adam da bunu yazmış arkadaşlar. Caps şu; "ulan 2016 zaten senden başka bir şey beklenemezdi zaten, cumartesiye denk gelmek nedir?" diye. Hayır yani hafta içine denk gelse ertesi günü tatil olacak, ama şimdi zaten pazar tatil bir de yılbaşı gecesi de cumartesiye gelince Allah'ım yarabbim bu nedir hakikaten ya. 

Arkadaşlar, şu yılbaşlarında öyle bir algı oluşturuluyor ki sanırsın evde oturmak ayıp. Algı şu; illa eğlenceye gideceksin, illa bir programın olacak, illa organizasyonlar şunlar bunlar dikte ediliyor. Sebep? İşte bunlar hep kapitalist sistemin bizlere dayattıkları ben size söyleyeyim :) Son bir haftadır herkesin diline pelesenk olmadı mı şu soru;"eee yılbaşında ne yapıyorsun?"

Yani bir şey söyleyeyim mi pek nankör pek aç pek de umarsız ya bu insanoğulları. Hepimiz öyleyiz arkadaşlar. Gerçi alıştıysak artık bazı şeylere elden bir şey gelmiyorsa yapacak da pek bir şey gelmiyor elden ne yazık ki. Arkadaşlar evet görünen köye kılavuza ne hacet ben kendimi az biraz anlatmak istiyorum 2016'dan yola çıkarak. Ve diyorum ki "yeter ulan bi defol da artık" :) Yani var ya, işsiz kaldım, sevgilimden ayrıldım, evimde sıkıntılar yaşadım. Yahu yıla indirgemek ne kadar doğru bilemiyorum ama nihayetinde 2016 içinde olduysa bunlar demek ki hakikaten lanet bir yıl bu ben size söyleyeyim :(


Son yeni yıl yazılarıdır bunlar belki 2017 sonunda yazarım yine emin değilim eğer o zamanlar yine yazıyor olursam mutlaka değinirim yine genel yılın durumuna :) Velhasıl millet demem o ki, yılbaşlarının en sinir olduğum tarafı şu ki, ne yapıyorsun bu akşam, yok efendim planın yok mu, aman efendim evde mi oturulur. Ulan zaten ortalık savaş alanı. Terörizmin en sevdiği yerler değil mi kalabalık yerler. Ne işim var yahu dışarıda şurada burada. Ha ecel bu evde otururken de gelip bulur bilinmez. Ayy neler de yazıyor parmaklarım bakın başıma gelene :) Arkadaşlar 2017'den umutluyum ben ha, daha rahat ve yaşanılası bir ülke, daha az kan ve gözyaşı, bombaların acıların olmadığı aileler ve mutlu çocuklar. Bireysel baktığımız zaman da, yeni aşklar, yeni heyecanlar, kimseye muhtaç etmeden yetecek kadar para, ve en önemlisi devamlı günler yüzler inşaaallahhhhh :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder