14 Şubat 2017 Salı

# 14 şubat # 14 şubat sevgililer günü

14 ŞUBAT SEVDALILAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...


Bugün 14 Şubat... Bilmeyenler varsa dedim hani :) Millet sevdalılar günü şerifleriniz hayrolsun. Nice günleriniz, sevda sözcükleriniz, aşk mesajlarınız, hediyeleriniz olsun emi. Şimdi diyorlar ki bir de, çok abartılıyor 14 Şubat. Yahu adı üzerinde değil mi zaten, "Sevgililer Günü" bugün be, özel gün işte.

Hadi erkekler neyse diyeceğim de diyemiyorum valla dilim varmadı valla. Kadını erkeği yok arkadaşlar özel günün. Bu hediye alınsın, sürprizler düşünülsün vs değil. Ortada varsa eğer bir gönül ilişkisi özel günlere önem verilmeli diye düşünüyorum. Ama size bir itirafta bulunayım mı; yine de benim için en özel iki gönlün doğum günleri ve yıl dönümleri. Bu ikisini tek geçiyorum valla. Benim nazarımda unutulmaması gereken, kutlanmaya, hatırlanmaya değer iki önemli gün. Ama onun dışında bir kadın olarak tabii ki de sevgililer gününe de önem veriyorum hani. Ayrıca kim istemez canım, sevgililer gününde sevgilisi yanında olsun, ona hediye almış olsun, o güzel bir şey hediye etmiş olsun, güzel bir yerde romantik bir yemek yensin, baş başa diz dize zaman geçirilsin. Ah ulan ahhhh yeminle kendimi bir yerde kesmeye gidiyorum şu an. Yine bir 14 Şubat ben yine yalnızım. Laaannn ne talihsiz başım varmış, ne kısmetsiz bir insanmışım ben. Allah'ııımmm benim de hakkım değil mi Şubat'ın 14'ünü en içten gelen aşk dileklerimle kutlamak. Değilmiş zaar bana kısmet. Olsun günler çuvala girmedi ya benim de kutlayacağım günler olur zaar :)

Şaka bir tarafa arkadaşlar, ayrılmasın sevdalılar emi. Böyle hep sevin birbirinizi, üzmesin be kimse kimseyi bak kızdım yine. Kolay bulunmuyor seven bir yürek hele de o yürekte sonsuz sadakatle yer etmek. Bulduğunuzda sıkı sıkıya sarılın emi, acımasın sevda uğruna canlarınızı. Sevin sevilin mis valla, var mı bundan daha güzel bir duygu dünyada?


Bir de çok bilmişler konuşuyor ya hani, yok efendim kapitalizmin dayatması bunlar, yok işte zorunlu tutuluyor, vay efendim sadece bir güne ne diye sığdırayım ben aşkımı diye. Sana sadece Şubatın 14'ünde git sev demiyor ki kimse. Sev ulan sev yeter ki sev ama özel günleri de es geçme hani. Sevgilisi olmayanların ve sevgilisi olanların kıskançlığından başka bir şey değil Sevgililer günü için boş konuşanlar valla bakın. Kapitalist sistemin dayatması diyorlar Sevgililer Günü için, ama ceplerinde son model telefonlar hatta çıkar çıkmaz alırlar. Baban üretiyor değil mi o bilmem kaç sıfırlı telefonları. Yeminle böyle boş boğazlılar olunca tutamıyorum kendimi siz benim kusuruma bakmayın emi :)

Siz kimseye kulak asmayın arkadaşlar, hatta bana bile. İçinizden nasıl geliyorsa öyle davranın. Ama varsa hayatınızda özel bir insan, bugüne ayrı iltimas gösterin demiyorum ama Sevgililer Günüyse bugün, hakkıyla yaşayın. Yiyeceğiniz baş başa bir yemek bile kafidir yeter ki baktığınız sevdiğinizin gözleri olsun.

Sevgiliniz olsun olmasın, gününüz kutlu mutlu olsun arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder