24 Ocak 2017 Salı

# insan sevmekten yorulur mu # sevgi yorulur mu

SEVGİ YORULUR MU?


Sevgi diyorum sevgi yorulur mu dersiniz? Şimdi içinden, "bu kız da iyicene saçmalamaya başladı ha" diye gıybetler yapıyorsunuz ama inanın millet yorulur sevgi dediğimiz kendi soyut gücü ise bizden büyük duygu. Yani siz de hayretsiniz yani, vardır elbet bir bildiğim yazdığıma göre :)
Arkadaşlar, tek başına düşündüğünüzde "sevgi yorulur mu?" diye belki hayır diyorsunuzdur ancak insan sevmekten de sevgisinden de o kadar yorgun düşüyor ki, bir daha kimseyi sevemeyeceğinizi bir daha öyle bir sevginin içinizde oluşmayacağını sanıyorsunuz. Ve inanın yanılıyorsunuz :) Hepimiz aşkı tattık en azından büyük bir çoğunluğumuz bu duygunun nasıl bir his olduğunu gayet iyi biliyor. Ve birçoğunuz gel zaman git zaman içinde, hele de deneyimlediğiniz acı bir ayrılık varsa, bir daha kimseyi sevemeceğinizi söylemişsinizdir hatta düşünmüş hatta uzun bir süre de bu sözününüz arkasında durmuşsunuzdur. Ancak gün geliyor yine aşık olup yine benzer duygularla birine tutuluyoruz. Demek ki neymiş büyük konuşmamak gerekiyormuş. Tamam sorunu çözdük haydiyin eyvallah :) 

Şimdi düşünün arkadaşlar, bazen düşünmekten yoruldum dersiniz, bir konu hakkında yoğunlaştığınızda dinlenmek için kahve molası verirsiniz. Nihayetinde beynimizin ve kalbimizin aynı anda aynı duyguyu hissettiğini düşünün. Yorucu olmaz mı dersiniz? Elbette ki olur. Ancak nüans var arada tabii ki. Eğer sevginizi en sorunsuz en sıkıntısız haliyle yaşıyorsanız ohh mis, ne yorulacaksın anasını satayım, düşünmelere hissetmelere doymazsın. Amaaaaa varsa karşınızda sevginize layık olmayan, layık olmadığı gibi de sevginizi yerle bir eden, yerle bir ettiği gibi o kadar sevginize ufacık da olsa değer verip saygı göstermeyen biri bakın bakalım o sevgi hala içinizde dinç bir şekilde yaşamaya devam ediyor mu? Aslında bir insanı düşünün kendinizi düşünün yahu. Cenin, bebek, çocuk, genç, olgun, yaşlı... Hislerimiz de böyle arkadaşlar yani bir nevi. Tohumdur sularsınız, filizlenir büyür yaşar yaşar yaşaaarrr ve gün gelir ölür. O misal!


Ne var biliyor musunuz dostlar, sevginin aşkın ölmesi değil de mevzu bahis o yorulması var ya işte o asıl can yakan acıtan kızdıran susturan insanı. "Canı yanmış bir insan öyle bir susar ki tribine hasret kalırsın demiş" üstad. Öyle işte biraz da. Seviyorsunuz, canınızı dişinize takıp seviyorsunuz hem de. Yatıyorsunuz o kalkıyorsunuz o yemek yiyorsunuz o su içiyorsunuz o. Tüm benliğinizi kapladığını düşünün karşı tarafa duyduğunuz aşkın. Ha diyeceksiniz ki var mı öyle aşıklar, var mı gerçekten böyle seven. Var inan olsun var millet, uzakta da aramayın. Bilin ki ne yazıyorsam bizzat yaşayıp tecrübe ettiklerimden yola çıkarak yazıyorum. Neyse, evet öyle sevgiler öyle sevenler var. karşınızdakinin sizin sevdiğinizin yarısı kadar sevmesine razı gelirsiniz. O al aşağı eder aşkınızı, kıymet bilmediği gibi saygı göstermez hislerinize. Sanki bu duyguları ona karşı hissetmeye mecburmuşsunuz gibi davranır size. Değer bilmediği yetmezmiş gibi, sizin o kadar sevdiğinizi bile bile kütük misali durur yani karşıdaki işte o zaman başlar sevginiz yorulmaya. Aslında şöyle bir şey var, siz siz olun gerçekten sevginiz karşısında ufak da olsa kılını kıpırdatmayan biri varsa yapmayın arkadaşlar, sevmeyin demiyorum içinize hakim olamazsınız çünkü ama sizi yıpratmasına izin vermeyin sevginizin içinize sığmayacak enerjisinin. İşte o zaman yoruluyorsunuz. Ben yapamadım, başaramadım. Bunun için size yapmayın diyorum. Canımdan oluyorum sandım, akıl sağlığımdan da. Ya öleceğim sandım sevmekten, öyle bir sevgiyle öyle bir aşkla bağlandım. Ve ne oldu sevgim içimde patladı, güvenimden oldum, sevgimden oldum, karakterimden oldum, hislerimden oldum, duygularımdan oldum, kendimden oldum ya en önemlisi. Yapmayın ulan söz dinleyin anasını satayım. Ne zannediyorsunuz beni bu kadar yazmaya yönlendiren hey yavrum heyyy :) 


Sevmek birine karşı heyecan hissetmek, devamlı aklınızı yüzünüzde tebessüm oluşturacak bir yürek olması çok güzel şeyler arkadaşlar. Ancak sevgi yorulduğunda, o içinizde bitmesini izlemeye başladığını görmek off diyorum yani off ki ne offff :) Sevin sevilin, değer bilin ve değerinizi gösterin. Ayarında, kararında yapın ve yaşayın. Sevginizin yorulmasına izin vermeyin. Hızlı koşan atın çiftesi pek olur misali, bilmem anlatabildim mi :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder