25 Ocak 2017 Çarşamba

# aşk ve şımarıklık # Kıssadan Hisse

SEVMEK ŞIMARTIR MI?


Başlığı atarken ben de dahil olmak üzere aklınızdan geçen soruları duyar gibi oldum; "kime göre neye göre" nidalarıyla yükselen. Şöyle açıklayayım sevgili millet, densizse şımarır sevilen kişi. Bu da böyle biline. Kızdım bakın şu an. Hayır yani sen kim köpek şımarıyorsun be. Otur işte adam gibi sevildiğinle övün, hayret bir şey. Hayıırrrr yo yooo yanlış anlaşılmasın, hanım kızlarımız için de geçerli bu durum ha. Sanılmasın ki tek pencereden bakıp erkekleri topa tutuyorum, kat-a öyle bir şey söz konusu değil :)

Şimdi arkadaşlar, sevmek sevilmek, el üstünde tutulmak, aşkını tüm samimiyetinle sonracıma efenim içtenliğinle yaşamak. Hem sev hem çılgınlar gibi sevil, böyle mutluluktan endişe etmeye bile başla yani nazarlara gözlere geleceğim diye. Nihayetinde başka türlü geçmez yahu bu hayat sevmeden ve illaki sevilmeden. Ama haddini bileceksin arkadaşım sevilirken de. Sevenlerden ziyade sevilen durumunu ele alacağım millet. Hani şöyle tipler var ya, karşı tarafın sevgisinden emin, e seven de el üstünde tutuyor böyle, Allah'ııımmm bi güzel sözler, bi güzel mesajlar, bi ilgiler, bi alakalar. Seviyor yahu yani içinde mi tutsun kızımız ya da abimiz. Yansıtacak tabi çok sevdiğini. Böyle geceler boyu mesajlar ataaarrr, sonracıma yanında böyle okşar, öper, yanaklarını mıncırır falan. Hah buldum, çocuk gibi sevmek derler ya tam o misal işte. Çocuk gibi sever kişi anaaaa bi bakarsın adam şımarmış. Böyle kafalara çıktı inmiyor aşağıya. Ya sen bi kendine gel arkadaşım, bi destur yani. Bu ne havalar bu ne afralar tafralar seviliyorsun diye. Ya sen hayatında hiç mi ilgi görmedin, yahu sen hayatında ilk kez mi sevildin, anan da mı sevmedi yavrum seni egosunu yediğim :)


Demem o ki, sevmek şımartır valla. Yalnız kurunun yanında yaşlar da ziyan olmasın. Herkes aynı mı değil? Tüm parmakların hepsi aynı mı? Değil. Ama baktığımız zaman çoğunluğa yoğun ilgi, sevgi şımartıyor arkadaşım kim ne derse desin. Ha bazısı bunu belli eder, bazısı içinde yaşar şımardığını. O nasıl oluyor diyeceksiniz hemen açıklayayım. Şimcik şöyle ki, şımarmıştır kişi ama seven kişiyi ilgisinden sevgisinden uzaklaştırmamak için güya susar böyle, hani belli etmez. Oysa ki nasıl da hoşuna gidiyordur ha, nasıl da böyle içten içe kaynıyordur damarlarında deli şekline bürünmüş akan kanı. Başkalarına anlatır hava atar işte. "Ya aga kız beni bir seviyor bir seviyor anlatamam. Yani benim bir şey yapmama gerek yok o zaten ikimize yetecek kadar sevgi gösteriyor. E el üstünde de tutuyor. Yani ben de sevilmeyecek adam değilim hani. Baksana şu yüze, baksana şu tipe. E kız da haklı bulmuş tabi yağız delikanlıyı sever de şımartır da" der. İşte böylelerine halk arasına, sen kim köpek diyoruz :)

Yani çocuk çok severim iyi de anlaşırım ama oldum olası şımarık çocuk bile sevmem. Şımarık insanlara yok tahammülüm yahu elimde değil millet. Hani böyle bazı ablalar var, ağzını yaya yaya konuşur, böyle bir hareketler bakmalar. Minnak kız çocukları gibi. Hah işte onları da sevmiyorum ben. Ay durun yaa bunun konumuzla alakası yok sanki :) Kendini bilen insan, görmüş geçirmiş, sevgili tecrübe etmiş insanlar şımarmak nedir seven insanı el üstünde tutar işte. Armut piş ağzıma düş yapmaz. Sevildiğinin farkındadır, ve bunun mütevaziliğiyle süzülen insanlar var ya hah işte onları yeme de yanında yat. Şey yani mecazi mürsel yaptım burada :) Bu tip insanlar, çocukken aile sevgisini ve şefkatini en ince ayrıntısına kadar yaşamış ve doymuştur. Doymak ne kadar doğru bir kelime bilemedim ama, biliyordur yani nasıl davranacağını. Ama hiç sevgi görmemiş, sevgisiz bir aile ortamında yetişmiş bir insan, sevgilisinin biraz sevgisini görünce dahi hemen havalara uçar. Çünkü sevgi karşısında nasıl hareket edeceğini bilemez. Yani ben buna bağlıyorum şımaran insanların davranışlarını.


Siz siz olun arkadaşlar, baktınız ki sevdikçe karşı taraf şımarıyor, böyle sen kimsin havalarına giriyor, aman efendim ben zaten sevilen bir tipim diyerek kasılmaktan şekilden şekle giriyor, yapmayın şımartarak sevmekten vazgeçin. Çünkü bazı insanlar sadece severken bazıları ise şımartarak sever. Böyle bir gerçek var nihayetinde, şımartarak sevmek. Baktın ki karşındaki şımartarak sevilecek bir tip değil, boşver içindeki coşkuyu hak ettiği şekilde sev gitsin. Hayret bir şey ya. Değene bin sevgi feda sevilmeyi bilmeyene de tüm yollar köle olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder