22 Ocak 2018 Pazartesi

# #karaktersizsevgili #aynıandabirkaçkişiylegörüşmek #karaktersizlik #saygısızilişkiler #saygıveaşk

HAYATIMDA BAŞKASI VAR AŞKIM!


Arkadaşlar hiç gülmeyin; böylesine yüzsüzler, şeref yoksunları, karaktersizler, terbiyesizler, adamlıktan nasibini almamış yaratıklar, (ay hızımı alamadım valla nasıl saydırasım var bir bilseniz ) yok mu? Pek tabii ki var. Hayır bir de pişkinler ha, ulan o yüzün yarısı bende olacak var ya, insan içine çıkmaya utanırım be.

Yukarıdaki kızgınlıktan da anlaşılacağı üzere sevgili millet, yüzsüz adamlardır bugünün konusu. Ya var ya şunu aklım almıyor bilmiyorum ki sadece ben mi böyle düşünüyorum. Bir insan karakter namına hiçbir özelliği bünyesinde barındıramazken, bazılarımız nasıl gidip de ona aşık olabiliyor ciddi anlamda kafamda asla yanıt bulamayacak saçma sorulardan olup kalacak anasını satayım. Hayır hiç derdim yokmuş gibi bir de bu düşünceyi dert ettim ya kendime, yürü be ben kim tutar beni J Bu konuyu başka bir yazı olarak ele alırız arkadaşlar, biz günün konusuna geri dönelim daha fazla konu firar etmeden.

Uzun bir ara verdiğim için unutanlar ya da aramıza yeni katılanlar olmuştur diyerekten hatırlatmakta fayda görüyorum, yazılarımın hemen hemen hepsi yaşanmışlıklardan yola çıkarak şey ettiklerimdir arkadaşlar, bazıları da bizzat şahit olduklarım tabi J Sizi hiç arayıp da sevgiliniz olacak bilmem ne şunu söyledi mi; “Benim hayatımda başka biri var. Üzgünüm ama senden ayrılıyorum” Yahu bu kadar karaktersizlik örneği başka bir cümle daha yoktur eminim dünya yüzünde. Bakın yine cinsiyet ayrımı yapmadan ele alıyorum ha sonra bana isyanlar etmeyin sadece erkekleri taşlıyor ya da kızlara laf atıyorsun diye. Benim lafım ortaya arkadaş, yapanlar da bir zahmet üzerlerine alınsın ama. İnsanları teker teker burada ifşa edip de yermenin anlamı yok J


Bakın, gönüldür bu kayar başkalarına. Sever, tutulur, yanar, kül olur. İnsanız yani bundan daha doğal başka bir şey daha yoktur. Dürüstlükle de bir alıp veremediğim yok, dürüst olun canımı yiyin ama hayatında biri varken başkasını hayatına almak nasıl bir mantıktır biri bana nolur açıklasın. O kadar mı korkuyorsun yalnız kalmaktan, o kadar mı korkuyorsun boşluğa düşmekten, o kadar mı korkuyorsun geceleri yalnız yatmaktan, o kadar mı korkuyorsun elindekinden de olmaktan, o kadar mı korkuyorsun dışarıda elini tutacak başka birinin olmamasından, o kadar mı korkuyorsun yeni tatlar yaşamadan ölmekten, o kadar mı korkuyorsun içinde bitmek tükenmek bilmeyen cinsel açlığın bir gece bile kendi kendini yemesinden. Bu korkular çoğaltılabilir tabii ki de uzatmak istemedim ben. Yoksa var ya offff yani ne saydırırım burada belli değil valla J

Arkadaşlar bunu yapan insan kırıntılarına korkak diyorum. Evet evet korkak diyorum. Yukarıda da korku nedenlerini saydım zaten. Ha karaktersizlik tamam bu başka bir şey. Bir insanın hayatında biri varken hangi ara başka sevgili yapar ya, hangi ara başkasına gönlü kayar, hangi ara onu tanır da hayatındakini terk etme noktasına kadar gelir? Bu demek oluyor ki, sizinleyken gayet de çaktırmadan başkasıyla da fink atmış aç gözlü yaratık sevgiliniz. Bakın bunu kadını erkeği yok, bunu hangi cins yaparsa yapsın süzme terbiyesizdir. Hiçbir ilişkide ayrılık yaşanmayacak diye bir kaide yok. Herkes mi evleniyor canım ilk aşkıyla (ki ilk aşk konusunu unutturmayın bana bunu bizzat yazmak için can atıyorum, derin pişmanlığımı sizlere aktarayım da siz de aynı hatayı yapmayın diye L ) Bakın hemen modum düştü. Şaka şaka o modu tüketmemek için nefretle besleniyorum merak etmeyin J


Siz siz olun ayrılığı göze alarak başlayın ilişkinize. Ha Allah vere de nefretle sonuçlanmasın ilişkiniz ama, karakterinize toz konduracak ufacık bir kötü davranıştan sakının gençler. İnsanı insan yapan karakteri değil midir yahu ben mi yanlış düşünüyorum? Ama işte elin değer bilmezleri yüzünden birçoğumuz kişiliğimizden ödünler veriyoruz. Gözünüzü seveyim yapmayın. Sizdeki o karakter için size saygı duyan nice insanlar olabiliyor etrafınızda. Sizin belki de farkında olmadığınız ancak başka bir insanın gözünden kaçmayan, saygı uyandıran bir karakter. İşte bunun için sakın ama sakın hatta asla bak çok ciddi uyarıyorum taviz vermeyin ya. Ha siz hayatındayken gidip başkasıyla işi pişirmiş o zavallı gelip size hayatında başka biri olduğunu söylüyorsa, size yakışacak şekilde yol verin. Ha hırstan kendi kendinizi yersiniz o ayrı. Ama siz kendi içinizde üzülüp intikam hırsıyla yanıp tutuşurken, onlar mutluluktan dört köşe cinsel doruklara ulaşıyor. Acı ama gerçek arkadaşlar. İnsansınız illaki üzüleceksiniz, ağlayacaksınız, isyan edeceksiniz ki yapın zaten zehri bir şekilde akıtın dışarıya, ama sakın onun canını acıtmak için en ufak bir davranışta bulunmayın. Hak adalet olayı var ya, hah işte ben kesinlikle onun yerini bulduğuna inananlardanım. Önünüze daima önünüze bakın. Yoksa hayatınızdan birkaç yılı çöpe atmış olursunuz, uyarmadı demeyin.

Unutmanın formülleri nelerdir bir daha ki yazımda da bunlardan bahsedeceğim söz J Geç bulmuş olduğum şahane formüller varmış meğersem, herkesin kolaylıkla uygulayabileceği. Ben de işe yaradı, tabii ki sizinle de paylaşacağım. Şuan ki mantığımı söylüyorum size, hiçbir elini tuttuğum insan asla benden değerli değil. Nokta J



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder