21 Ocak 2018 Pazar

# #yeniyazılar #dönüş #yeniwebsite #gamzedennotlar #yenihikayeler #yeniduygular

İŞTE GELDİM BURDAYIIIIMMM :)



Milleeeettt ben geldiiiiiimmmmmmmm J J J Şey bu dönüşü gösterişli bir partiyle, henüz karar veremedim ama Çırağan Sarayı olabilir kutlamak istiyorum ve hepinizi davet ediyorum demeyi inan olsun çok isterdim ancak benim etim ne budum ne der, gerçeklerle yüzleşir, sadece geri dönmemin vermiş olduğu haklı huzurla, bundan sonra kolay kolay bir yerlere gitmeyeceğimin garantisini verebilirim ancak J

Nasıl pişmanlıklar içindeyim bilemezsiniz. Hayır anlatamam ki ben de içimde yaşadığım pişmanlığı doğru düzgün cümlelerle. Dün gece, evet evet aylardan sonra dün gece siteme, bloğuma, hesabıma girdim baktım ve dehşete düştüm. En son Nisan ayında yazı yazmışım, sizlerle etkileşimde bulunmuşum. Yazıklar olsun Gamze dedim kendi kendime. Ama en çok pişmanlık yaşatan bu kadar uzun süre ayrı kalmak değil de, sitemin aktif olmamasına rağmen bu kadar görüntülenme, bu kadar mesaj ve farklı ülkelerden bana gelen etkileşimler :O Bunca aydır ortada olmama rağmen ne güzel şeyler oluyormuş meğer arka planda. Hayır yani demek ki ben olmasam da, yazılar yazıp paylaşmasam da site kendi kendini götürecek zaar. Yahu buna sevinsem mi üzülsem mi bilemedim valla J

Devamlı takipçilerim farketmiştir belki de (noluuurr farketmiş olun sitemdeki tema değişikliğini J ) tema değişikliği yaptım sitede. Görsel olarak daha şık bulduğum, beni de az çok yansıtacak çiçek ve renklerle ve tabi kadınlara yönelik sosyal isyan sitesi olduğundan kadınsal bir temayla yeniden düzenlendi canıııımmm sitem J Veeeeee beni çok mutlu eden bir şey de bu sabah gerçekleşti tabii ki de sizinle paylaşmaktan büyük onur ve mutluluk duyacağım; artık Adsense (çok şükür ) beni arasına kabul ettiiiiiii, artık benim de ciddi anlamda bir Adsensim var J Bu da demek oluyor ki hakikaten hiçbir emek karşılıksız kalmıyor canıımmm okurlarım J Laz sözü olarak kabul edin (unutanlara hatırlatma olsun Trabzonluyum ben ) bir daha gitmeyeceğim bir yerlere kolay kolay. Haaa insanlık hali, hasta olurum, geziye çıkarım, başka bazı nedenler olur bir süre uzak kalabilirim ama elimden geldiğince yeni yazılar, yeni heyecanlar, naçizane yeni öğütlerle burada olacağım.

Şimdi bahsetmek için çoookkk erken ama aklımda şahane planlarım var millet, sizinle paylaşmak için sabırsızlaktan öleceğim diye korkuyorum ama sadece düşünce aşamasında olan bir hayalim var. Ama ben de kendimi tanıyorsam 1 yıl sonra aklımdakini hayata geçireğim. Bu konuda beni cesaretlendirenler olmasıyla birlikte en büyük pay emin olun sizlere ait. Olmadığım süre boyunca mesajlar atıp, pasif olan siteye yorum bırakan güzelim yürekler, pek bir beklentim olmadan, sadece hobi olsun diye başladığım blog serüvenini benim için hobi olmaktan çıkardınız. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum yaaaa iyi ki varsınız, seviyorum sizleri J

Şimdilik geri geldiğimi duyurmak istedim arkadaşlar. Yazılar ve nasihatler kaldığı yerden devam edecek güvenin bana J Neler neler biriktirdim, ne gülmeler ağlamalar beddualar ve dualar biriktirdim bilemezsiniz. Gün yeniden doğma günü, elele verip gamzedennotlar’ı güzel yerlere getireceğimize dair şahane bir umut içindeyim. Harika geçsin gününüz haftanız tamam mı bak? J

Giderayak bir nasihat düşeyim şuraya; hiçbir kulun hele hele karşı cinsse sizi üzmesine fırsat vermeyin. Değmediğini hayat size çoookk güzel gösteriyor çünkü J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder