29 Ocak 2018 Pazartesi

# #ilişkilerdehitapşekilleri #ilişkilervehitaplar #samimiyet #hitap

İLİŞKİLERDE HİTAP ŞEKİLLERİNİN ÖNEMİ


Acaba diyorum hitap şekilleri mi belli ediyor ne kadar sevdiğimizi yoksa biz mi anlam yüklüyoruz bazı kelimelere? Ama şimdi Allah aşkınıza, bakın kimseyi yermek istemem nihayetinde hitaplarda zevk meselesi ama aşkitom, minişkom, kocişkom, karışkom vb. bunlar nedir allaseniz :) Sevgiye şirinlik katmaktır amaç yoksa gerçekten bu hitaplar önemli mi?
Yeminle ben bu dönemin insanı değilim ya. Ben eski kafalıyım arkadaş, aşkımdır, sevgilimdir, bitanemdir, nefesimdir, hayatımdır derim. Yürü be Gamze kim tutar seni. Hitaplara geeellll :) Lan, şiiştt gibi hitaplarda vardır (ne kadar hitap kategorisine giriyor bilmiyorum ama) İlişkilerde hitap, konumuz bu sevgili arkadaşlar.

Hitap şekilleri insanların kültür, görgü, terbiye özelliklerini yansıtır kanımca. Ha bunun ayrımını yapmayacağım tabii ki. Şu şu şekilde seslenen görgülü aman efendim bu bu kelimeliyi kullanan da kabanın önde gideni diyebilecek yetide değilim. Naçizane kendi çapımda yererim ben o kadar :) Günümüzde ilişkiler sizce de kaba olacak ama ayağa düşmedi mi? Herkes herkesle. Leeenn bi durun hangi ara sevdiniz daha dün ayrılmadınız mı ölürüm dediğiniz insandan? Hangi ara tükettiniz ilişkinizi ya da doydunuz birbirinize? Bunu tabii ki de hitap şekillerine bağlamıyorum arkadaşlar. Ancak demem o ki, ilişkiler bile bu kadar tükenirken hitapların ne önemi var ki?


Valla yaşıma verin günümüz gençleri, nihayetinde ablanız teyzeniz yaşındayım :) Kusura bakmayın ama aşkitom kelimesini biri bana açıklayabilir mi rica etsem? Yahu ne anlama geliyor bu hitap? Aşkım kelimesinin daha sevimli hale getirilmiş şekli mi bu? Daha mı çok seviyorsunuz mesela "Biriciğim" diye hitap eden Nazım'dan? Tövbeeee asla yanlış anlaşılmasın lütfen. Bazı concon dediğimiz tiplerin aşkıyla Nazım'ı kıyaslayacak değilim ya da Türkçesini. Samimi gelmiyor bana duyduğum hitaplar. Ne biliyim millet böyle bir yavan duruyor sanki, yapmacık. Samimiyetten uzak olduğu için sevimsiz içi boş. Anaamm nasıl eleştirdim belli değil ama belki şaka yollu zevzeklik yapmak için arada bir seslenilinir belki o da. Ancak kimse kusura bakmasın hitapları da tükettiniz ya günümüz gençleri size helal olsun anasını satayım.

Yani aslında herkesin yaşına vermek lazım tabii ki. Nasıl mutlu oluyorsanız o şekilde seslenin sevdiğinize. Ama ben hitaplardan ziyade davranışların sevgiyi yansıttığını düşünüyorum ve eminim bu konuda benimle ortak noktada birleşen bir çok aşık insan vardır. Ne şekilde hitap ederseniz edin eğer sevginizi yeteri kadar göstermiyorsanız ne anlamı kalır ki ettiğiniz hitabın? Aşkım derken bunu  sırf diliniz söylememeli, tüm kalbinizle hislerinle haykırmalısınız sevdiğinizin yüzüne, en içten gelen duygularla aşkınızı. Keza hayatım derken de öyle ya da belki minişkom :) Gülesim geldi valla yine. Nolur kızmayın bana sevgili millet özellikle daha genç nüfus affınıza sığınıyorum ancak, minişkom kelimesinin içi ne kadar dolu olabilir ya? Ne kadar yürekten hissettirebilir kişi sevgisini bu hitaptan sonra :) Bu kelimeleri kullanırken sizin de gülesiniz gelmiyor mu yahu? Ne biliyim tam aşkitom derken "ne diyorum ya la ben" diyor musunuz mesela :) İşte jenerasyon farkı zannımca bu oluyor millet. Gençler de, "biriciğim ne yaaaaaa" diye soruyorlardır. Hayatım mı? Iyykkk çok baneeellllll! Diyorlardır belki de nihayetinde onların hitapları nasıl ki bize uymuyorsa e bizimkileri de onlar beğenmiyordur normal olarak.


Yalnız sizde de öyle oluyor mu bilmiyorum ama sevdiğim adam bana adımla seslendiğinde aramızda bir sorun var sanıyorum :) Zannediyorum ki bir şey yaptım ve kızdırdım adamı da adımla seslendi. Zannımca Rafet El Roman da, "Adımla Seslendi" şarkısını tam da bu mantıkla yazmıştır ben size söyleyeyim :) Velhasıl arkadaşlar, hitaplar önemli. Nihayetinde yansıttığınız takdirde sevginizi gerisi mühim değil bence. Tamam tatlı dil olmazsa olmaz hem ilişkilerde hem sosyal hayatta. Ancak tekrar ediyorum, içi boş kelimelerle seslenmektense sevginizi dolu dolu gösterin gerisi bir şekilde hallolur. Kapiş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder