23 Ocak 2018 Salı

# #rüyalar #rüyalarainanmayın #bilinçaltıverüya #sevgiliyirüyadagörmek #rüyagörmek

RÜYANIZDA GÖRSENİZ DE İNANMAYIN!


Rüyalardan medet umduğunuz oldu mu hiç? "Ayyy rüyamda barıştığımızı hatta evlendiğimiz gördüüüümmm, ay Allah'ım evet olsun lütfen, amin" gibi saçma bir cümleyle yakınlarınıza, arkadaşlarınıza anlattınız mı? Aslında sormak istediğim gerçekten gördüğünüz bu rüyalara inandınız mı?

Yapmayın a dostlar, rüyalara kanmayın :) Hayır yani bakın şöyle bir şey var, bakmayın yapmayın dememe ben de yaptım bunu. Ya içimde kalmasın itiraf edeyim. Sizler de bilir misiniz bilmem ama, ilk kez kalacağın evde o evin anahtarını gece yatmadan yastığın altına koyarsan rüyanda evleneceğin insanı görürsün derler :) Yaptım bunu, vallahi de yaptım billahi de yaptım. Pişman mıyım asla! Bir daha olsa bir daha yaparım :) Nihayetinde kadın olmak bazı batıl inançlara inanmayı ve bunlardan da medet ummayı gerektirir. Şaka bir tarafa şahsen ben inandığım da değil merakımdan yaptım valla bunu. Emin olun birçoğunda sabaha kadar uykusuz kaldım rüya müya hak getire.

Şimdi bazı acılı ve derin huzursuzluk yaratan durumlarda insanlar bir şeye tutunma ihtiyacı hisseder. Bu ister rüya olsun, ister olumlu sözlerle geçiştirme olsun, ister milletin gözünün içinden bile medet ummak olsun duymak istediğimiz her şeyi etrafta ararız. Yaparız canım insanız, iç acıtan durumlardan pek tabii ki de kurtulmak en doğal hakkımız ama kötülüklerle de yüzleşmek değil midir insanı olgunlaştıran sorarım sizlere? Bazıları ayrılık acısını kolay atlatırken (ki bunlara yuh anasını satayım iki günde nasıl unuttun benim ciğerlerimden eser kalmamışken diye isyan ederiz) bazıları da selin halt ettiği gözyaşları mı ararsınız, yağmurun görse utanacağı derin deryalar mı, isyanlar mı, sızlanmalar mı. Hepsini yaşar bu ikinci bazıları grubu :) Zamanında ben de böyleydim he, tabi o zamanlar gençtim millet, zannediyordum ki ondan başka erkek yok dünyada. Ulan arkadaş ben de zamanında nasıl bir aptalmışım belli değil de :)


Haliyle acı çekiyorsunuz çünkü neden o çoookkk sevdiğiniz canınız cananınızdan ayrıldınız. Böyle eski fotoğraflara bakıyorsunuz ağlıyorsunuz, efenime söyleyeyim eski mesajlara bakıyorsunuz hıçkırıyorsunuz, rüyanızda görüyorsunuz inanıyorsunuz. İşte en tehlikeli millet. Neden biliyor musunuz? Umut bağlayıp beklentiye giriyorsunuz çünkü. Fal baktırmak gibi bir şey aslında bu da. Sadece parasız olanı :) Ay tamam zevzeklik yapmayacağım zira ciddi bir konu konuşuyoruz burada. Ehem şey ha evet şöyle ki, atıyorum rüyanızda kendinizi onun kollarında gördünüz dimi. Hah sabah kalkıyoruz "ayyy barışacak mıyız? Ayyyy arayacak mı yoksa? Ayyyy affetti mi beni ya da tam tersi?" Ayy da ayyyy" Arkadaşlar umut, hayal etmek güzel şeyler de beklentiniz olmayınca hayal kırıklığı yaşıyorsunuz bu sefer acınız katlanıyor işte. Ha diyecekseniz ki; "iyi hoş da rüya bu engel olamıyorum görüyorum." tamam görün ama bel bağlamayın. Falların ve rüyaların sizi etkisi altına almasına izin vermeyin. Ya gücü aslında kendinizde aramanız gerekiyormuş, tecrübe ettim onayladım millet. Ben de rüyalardan hayal kurdum, ben de girdim o beklentiye. Bakmayın böyle ahkam kestiğime, ben de yedim o haltları. İnsan iyileşince anlıyor ne kadar hatalı davrandığını. Eğer kendinizi beklenti içine sokarsanız o girdaptan çıkamazsınız arkadaşlar. Psikolog pek tabii ki değilim. Naçizane kendi tecrübelerimden yola çıkarak yapmayın etmeyin diye yazıp duruyorum işte. İyi geldi aklıma şu ayrıldıktan sonra fal baktırma konusunu da ele alalım yalnız, ne malzemeler çıkar oradan valla :)


Ha bazıları mübarek insan olur gördüğü rüya çıkar ona da bir şey diyemem tabi. Ama ayrıldınız, üzgünsünüz ve onu rüyanızda olumlu bir şekilde mi gördünüz? Hayra yorun ve günü yaşamaya devam edin! Aklınıza getirip getirip de gününüzü yemeyin. Medet ummayın beklentiye girmeyin. Rüyalarda nihayetinde bilinçaltının hayal dünyasında kendine yer etmesi değil midir? O halde ya bilinçaltınızı temizleyin ki bunun daha zor olduğunu biliyorum ya da rüyalara takılıp da arayacak mı beklentisine girmeyin. Unutmayın bir kere gelinen bu hayat başkaları adına üzülmek için çok kısa. Si...r edin, gidin bir kahve yapın için, miiiisssss :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder