18 Mayıs 2016 Çarşamba

# bodrum # bodrum cup

BODRUM CUP VE FAYDALARI



Merhaba yine ben. Ama bu sefer gezdim, gördüm, çektim, ettim, eyledimle huzurunuzdayım efenim J

Bodrum Cup’a gideniniz var mıdır acaba? Hayır gitseniz de gitmeseniz de ben yine yazımı yazacağım ve mümkün olduğunca duygularımı şelale edeceğim ancak gidenler bir tık daha iyi anlayabilir beni diye şey ettim yoksa gayet yalın olacağım yine millet dert etmeyin :D
Arkadaşlar Bodrum Cup, taaaa 1989’dan günümüze değin tüm ihtişamıyla süregelen ve birbirinden şık, güzel, gözalıcı, bilimum etkileyici ahşap yelkenlerin masmavi sularda yarışıdır. Yarış ama ben niye o moda girememiştim, hayır “hayatında ilk kez mi tekne görüyosun kızım, yarışa odaklan” da diyemedim ki kendime güzelim teknelerden gözümü alıp da ve tabii ki fotoğraf aşkıyla yandı tutuştu şu naçiz bedenim. ( yukarıda ve aşağıda görüldüğü üzere ) Bir de unutmadan eklemek gerekir, 
Bodrum Cup aynı zamanda içinde yolcularıyla birlikte yarışabilen teknelerden oluşuyor arkadaşlar. Hayal edin yaa yolcusun, teknedesin ve bizzat –yolcu olarak- yarışın içindesin. Yuhh derler adama :D

Yahu herkesin bi hobisi bi tutkusu var zira olmalı da. Yoksa bi sıkıntı vardır arkadaş yaşama git öl. Şey yani bana kalmadı tabi bunun kararı ama madem yaşamaya çalışıyoruz güzel yaşa genç öl yakışıklı ve güzel olsun cesedin. Ayy durun yaa fikir firar etti şu an :O Demem o ki; filmlere bile konu olur ya örnek vermek gerekirse, güzelim oyuncular Morgan ve Jack amcalarımız gayet güzel özetlemiş aslında “Şimdi ya da Asla” filminde. Ölmeden yapılması gerekenler, haydi alın elinize kalem kağıt notunuzu düşün, listeniz uzaaarr uzaaarrr uzaaaarrrr ama Bodrum Cup yarışlarını mutlaka görmelisiniz arkadaşlar. O heyecanı, o büyüleyici manzarayı, o teknelerin kıyasıya rekabetini ama bir o kadar birbiriyle haşır neşir yolculuklarını ölmeden görünüz yaa. Hele de siz de benim gibi fotoğraf çekmeyi seviyorsanız Allaaahhh bulunmaz nimet olup çıkıveriyor canııımmm yarış. Yarışa odaklansan fotoğraf çekemiyorsun fotoğrafa odaklansan e yarışı kaçırıyorsun. Ben yine de ikisini dengede tutup biraz fotoğraf biraz da yarış derken şu gördüğünüz kareleri yakalamış bulunmaktayım. Tüm alkışlar banaaaaaa :P



Neyse yarışa gelmek gerekirse, “Ulan benim ki de hobi mi?”diyo insan valla. Farka bak arkadaş!
Her yıl sırf hobi olsun diye Bodrum Cup’a katılan biriyle es kaza sohbet etsem ve bana sorsa “ee Gamzeciğim senin hobilerin nelerdir?” diye, içimden en sessizinden çığlıklar yükselir “yer, rica ediyorum yarıl al beni içine, zira bu ezikliği kaldıramiciiimmm”. Laann düşünsenize bi? “ehem şey efendim ben de, geleneksel olarak her hafta sonu sinemaya giderim. Bu bir aile geleneğidir” mi diyeceğim adama :D Herkesin hobisi kendine tamam mı? Hiç kimsenin hobisine herkes karışamaz bikere :D Ben belki minnak şeylerle mutlu olabiliyorumdur nerden biliyosun yani.

Millet şaka bi tarafa, tabii ki de adı üstünde “kişisel hobi” bu arkadaş. Herkes farklı şeylerden zevk alır ve mutlu olur. Haa ben böyle söylüyorum diye illa gidin, görün, katılın, gelenek haline getirin yarışları diyemem ki ne haddime ama inanın müthiş bir tecrübe. Ölmeden görülmesi gereken yarış olarak düşünün :D hayır bir de benim açımdan çok daha güzel bir anısı oldu Bodrum Cup’ın. Yarışmış, ahşap tekneymiş, aman efendim mavi turizmmiş hikaye geldi valla. Hayır insanı aşık da edebiliyor hiç yokken, tee yareppim yaa :D :D

Velhasıl Bodrum Cup faydalarını özetleyecek olursak;

-         -  Ömür boyu unutulmayacak bir tecrübe,
-          - Yolcu olarak da yarışın ve heyecanın içinde birebir rol almak,
-          - Güzelim Bodrum’un turistik özelliğinin bu yarışlar ile her yıl katlanması,
-          - Bodrum Cup sayesinde Yunanistan ile dostluğumuzun gelişmesi,
-          - Görsel şölen,
Ve liste uzar gider gideeerr.

Hayat kısa mı uzun mu bilemeyeceğim. Bu tecrübeyle de sabit değil ki ahkam kes burada vay efendim çok uzun yok efendim göz açıp kapayıncaya kadar…

Onu bunu bilmem. Madem geldik yaşıyoruz, en güzeliyle yanımızda ne kadar anı, mutluluk biriktirebiliyorsak işte o zaman yaşanmış olur süresi hakkında fikir sahibi olamadığım hayat J Neleri yapmayı seviyorsanız geciktirmeyin sakın ola ertelemeyin. Bazı hayaller maddiyatla doğru orantılı evet ama minimum seviyede de hayallerinize yaklaşmayı ihmal etmeyin. Yarışmış, hobiymiş, eğlenceymiş, geziymiş, fotoğrafmış mış da mış.




Neyse ne anam babam, mutlu yaşa mutlu bas git dünyadan işte o kadar :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder