19 Mayıs 2016 Perşembe

# duygusallık # kaptan eşi

KAPTANLIK GÜZEL MESLEK AHH ŞU UZAKLIK OLMASA!


Döndüm daldan kopan kuru yaprağaaaaa leylim leeeyyyy :’( Bugün çok duygusalım millet, bu yazı beni benden aldı. Ama yazmadan ve sizinle paylaşmadan duramadım. Umarım birçoğunuzun yarasına tuz basmam, şimdiden affola…

Kaptan tanıdığınız var mı? Varsa o lanet olasıca uzaklığın, yalnızlığın, özlemin ne demek olduğunu çok daha iyi anlayacaksınız. Gerçi sevdiklerinden uzakta yaşayanlar siz de beri gelin zira siz de konunun yabancısı değilsiniz. Evet kaptanlık çok güzel bir meslek, çoğu kaptan severek yapıyordur zaten. Ayrıca kim sevmez ki arkadaş bir düşünün. Türkiye’nin güzelim koylarını arşınlamak, mavi yolculuğun uçsuz bucaksız kucağı, huzur dolu denizin koynunda serüven, her limanda bir sevgili. Ayy durun yaa bunu da kim soktu aklıma tövbe bismillah yok öyle bir şey, şeytan lütfen uzaklaşır mısın masum beynimden J

Kaptan sevgilisi olan bir kadın olarak yazdıklarım için ahkam kesebiliyorum. Hayır bir de şöyle bir sıkıntı var, zaten adam kaptan devamlı gidiyor eee bir de uzak şehirde olduğunuzu düşünün. Yok yok yazıya devam edemeyeceğim ölmeye gidiyorum ben :’( Düşünsenize sıkıntıdasınız ama sevdiğinizi yanınızda bulamıyorsunuz, mutlusunuz keza aynı. Nasıl bir yalnızlık hissi uyandırıyor bir bilseniz. Sadece bir omuzdur aslında sizi sıkıntıdan alıp götürecek olan, sevdiğinizin sessiz gücüdür sizin içinize umut dolduran.



Günde birkaç saate sığdırmaya çalışırsınız özlem dolu yüreğinizin yangınını, sessiz çığlık atarken içten içe. 1 dakika yaa sadece 1 dakika daha sesini duyabilmek için mahvedersiniz kendinizi, baş ağrıtırsınız telefonda, “ne diyo ya bu kız” sorusunu oluşturursunuz karşı tarafın anlamaya çalışan beyninde. Bilmez oysaki o 1 dakikanın bin ömre bedel olduğunu. Bilmez oysaki o saçma sapan boş konuşmaların yüreğe dolan özlem lanetine derman olduğunu. Not: Semiha Yankı, kaptan sevgililer için seslendirmiştir o “seninle 1 dakika” şarkısını J

Geceleri yıkanmamış bir t-shirte sarılıp yatmanın ne demek olduğunu bilemez kaptan sevgilisi olmayanlar, uzakta yaşamaya alışkın olmayanlar, mesafenin iki yüreğe yaptıklarını bilmeyenler ve bilemeyecek olanlar. Kaptanlık güzel meslek ama ahhh şu uzaklık olmasa evet ama yine dünyaya gelsem, yine aynı şartlarda olsam, yine uzakta ayrı gayrı olsam gider aynı adama aşık olur, yine aynı adamın peşinden giderdim. Bakmayın isyanlara siz, bakmayın hasrete maruz beynin parmaklara hükmettiği yazılara.Kaptanlar işiniz zor ama inanın geride bıraktıklarınız kadar değil!

Ama siz siz olun yapmayın a dostlar. Yanınızda bir nefes uzağınızda olsun sevdikleriniz. Hadi ben mazoşistim bile bile lades diyorum acı çekiyorum bla bla. Siz yapmayın beee diyeceğim de kalbe söz geçmiyodu dimi ya onu unuttum bir an için J Şimdi biz kendi açımızdan düşünüyoruz tabi belki onlar da zorluk çekip üzülüyodur bizler için. He ya olamaz mı? Nihayetinde kaptan oldu da yüreğini aldırmadı ya arkadaş bu adamlar.



Neyse arkadaşlar, belki anılarınızı canlandırdım, belki tuz bastım kabuk bağlamaya meyletmiş yaralarınıza, belki hafif bir tebessüm oluşturdum hasretten feri sönmüş gözlerinizde. Yazının başında da söylediğim gibi affola. Anlatmak istedim, paylaşmak istedim sizlerle duygularımı. Bilin istedim zorluklarını. Birine aşık oldunuz ve adam geldi size açıldı ohh maşallah. Sorun mesleğini arkadaşım sorun valla sorun. Kaptansa 264 kere düşünün öyle cevap verin J


Beni hasretin sonunda vuslata inandıran adam, Kaptan’a…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder