15 Şubat 2018 Perşembe

# #sevenkişiağlatılmasın #sevenleriağlatmak #ağlamak #nankörsevgili #vicdansızlık

AĞLATILMAMALI İNSANLAR AŞIK OLDUKLARI KİŞİ TARAFINDAN...


 Seven insan ağlatılmaz, nokta :) Bitti bu kadar kısa ve net olsun dedim bugünkü yazı. Haa bu arada millet, dün paylaşım yapamadım akşama kadar internet sıkıntısı yaşadım haliyle dün boş kaldı ama meraklanmayın buralardayım ve uzun bir süre daha gitmeyi planlamıyorum. Daha çok gıybet yapacağız :)

Şimdi bakıyorum, gözlem yapıyorum, tecrübe ediniyorum; nedense seven taraf daha çok ağlıyor. Aslında "nedense" diye düşünmük yanlış olur zannımca. Nihayetinde daha çok seven taraf üzülüp acı çekmez mi? Çünkü seviyor. Bu kadar basit aslında cevabı, seviyor. Derler ya millet, "sevmek bir çok şeyin üstesinden gelmektir" diye. Doğruluğuna inanıyorum aslında bu sözün. Yeter ki ortada "aşk" olsun ama neden genelde seven taraf bir şeylerin üstesinden gelmek için uğraşır? Sorun varsa halletmeye çalışır? İlişki varsa ortada iki taraf da seviyordur mottosuyla hareket etmek istiyorum ama zaten ilişkilerde bir taraf daha çok sever ya, ve hep o seven taraf savaşır üzülür ya bazı şeylere. Hah işte yazıklar olsun seven kalpleri yaramalamaya utanmayan kalpsiz sevgililire :)

Bazı insanlar çok nankör değil mi sizce de? Sesleri duyar gibiyim; Eveeeeetttttt :) Evet kesinlikle nankörler. Ama size bir şey söyleyeyim mi, sevdiğimiz kişinin nankörlüğü kadar da ağırı yoktur hak verirsiniz ki. Seviyorsunuz ya, toz kondurmuyorsunuz zaten ama o da geliyor onun için yaptıklarınızı hiç gözünüzün yaşına bakmadan mahvedebiliyor. Çünkü bencil, çünkü istismarcı, çünkü nankör. Tamam yardırmayacağım kimse için konumuza odaklanalım. Karakter özelliği değildir herhalde vicdansızlık. Tercih midir, yoksa içten gelen davranış şekli mi inan olsun ben emin değilim. Genel olarak vicdansızlığı ele alıp konuşmak isterdim ancak ilişkilerdeki vicdansızlık şu an bizi ilgilendiren. Sevenler ağlamasın! Yahu zaten gönlünü kaptırmış geçmişler ola. Sevmek de büyük yükümlülük valla ne olursa olsun. Sevmişsin, için kımıl kımıl ona karşı, gözünün içine bakınca atmosferin katmanları arasında uzuunn bir yürüyüşe çıkmış gibi hissediyorsun, peki ya konuşunca? Amaaaannnn ne ben sorayım ne siz söyleyin. Yok mu böyle deli gibi sevenler arkadaşlar, elbette ki var. ( vakti zamanında ablanız, ben :) )


Siz bu denli severken, o gelsin sizi ağlatsın. Reva değil, caiz değil hatta ve hatta günah be günah. Bakın konu her ne olursa olsun. Mutluluk dışında ağlamasın sevenler sevdikleri kişi tarafından. Sadece sevgiden, aşktan, mutluluktan damlasın gözlerden yaşlar. Ne olur yani, zor mu allesiniz bunu yapabilmek? Üzülüyorum millet üzülüyorum. İnanılmaz sinirime dokunuyor çoğu şey. Hep mutluluk olmaz, bazen ağlamak da iyidir. Yok efendim ben buna katılmıyorum. Bakın çiftler kavga etmesin demiyorum, zira çok severim ben kavgadan sonraki o gönül alma olaylarını valla :) Böyle bir nazlanırsınız böyle bir iki tarafta mahcup edalarla bakışır ya. Ayyyy pek bir severim bunu :) Ancak benim kasteddiğim mutluluk dışındaki ağlamaları ben ilişkiye dahil görmüyorum. Kıymayın yahu birbirinize, ağlatmayın yüreği pır pır aşık kişiyi. Sevmek ne büyük meziyet biliyorsunuz öyle değil mi? Sevgiye aç, aşktan bihaber insanlar değiliz. Öyle olanlar zaten beni okumuyordur onun için sıkıntı yok bizbizeyiz. İnsan yaptıklarının karşılığını göremeyince ağlar, yalan konuşulunca ağlar, üzülünce ağlar, çok sevince ağlar işte.

Dünyanın en güzel şeylerinden biri "sevmek" neden değerini bilemiyoruz? Neden farklı arayışlar başlar ki? Konumuza dönecek olursak neden seven insan ağlatılır ki? Güzel olduğu kadar da zordur sevmek. Sevmeden önce süreci hatırlamaz belki de birçoğumuz. Şöyle tanıştık bunları yaptıktan bahsetmiyorum. Sevmeden önce kendinizi bir ekranda seyretseniz ne görürsünüz acaba merak ediyorum. Meğer bomboş yaşayıp gidiyormuşum gibi yorumlar çok duydum inanın. Hayatınızı yüreğinizi dolduran bir kalbin, sizin kalbiniz içinde kendine yer edinmesi. Olağanüstü bir his. Sürrealist belki ama gerçek. Bir düşünün, karşınızda size deli gibi severek bakan bir çift göz ve sesinizle hızını artıran bir kalp. Mutlulukta ağlatın sizi seveni, sevginizle ağlatın. Nankörlüğünüzle, vicdansızlığınızla, bencilliğinizle değil. Ha bunları görüyorsanız ilişkinizde, pardon ama basın tekmeyi. Kusura bakma ama ben üşünmemişim seni tanımaya adanmış aylar sermişim önüne, kalbimin sanki benim değilmiş gibi atmasına müsaade etmişim, helallik isteme noktasına gelmiş gözlerim her gece seni düşünmekten uyku yüzü göstermediğm için, ondan dolayı sen gelip de beni üzemezsin arkadaşım. Sana bu hakkı vermiyorum. Yapın bunu, kendinizi yahu hadi onu da geçtim ama yüreğinizi ezdirmeyin gözyaşlarınıza neden olan insan karşısında. Evet sevgi zor oluşturuluyor ama değeri de zaten emin olun zorluğunda. Elmaslar gibi, unutmayın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder