12 Şubat 2018 Pazartesi

# #sevmekvebelliedememek #sevgi #gizlisevgi #sevgiyibellietmek

SEVİYORSAN GİT KONUŞ BENCE :)


Ay nasıl güzel değil midir millet, sevmek de sevilmek de. Böyle bi mutlu olur insan her iki duygu içindeyken de. Tek taraflı olmaz tabi, sevilen insan mutluluğu da benzemez başka bir şeye hani. insanlık olarak açız yahu sevgiye, ay ben bizlere kıyamam. Kız ol erkek ol arkadaşım fark etmez. Herkes sever, özellikle sevilmeyi ve bunu taaaa yüreğinin en izbe yerinde bile hissetmeyi. Kaldı ki seven insan zaten sevdiğini gösterince hani karşı taraf mutlu oluyor dedik ya e haliyle o mutlu olunca kendi de mutlu olur. Olmaz mı yani ee olur.  O halde gösterin arkadaşım sevdiğinizi. Bu ne ketumluk J

Yani aslında ne yalan konuşayım çok da kızmak istemiyorum sevgisini açıkça belli edemeyenlere nihayetinde karakter özelliği deyip geçmek istiyorum ama yapamıyorum. Kızıyorum elimde mi, asla. Hele de kadınlar bu konuda daha bi beklenti içinde oluyor yalan mı? Nihayetinde hamurumuzda duygusallık, sevgi açlığı, ilgi, şefkat var. E sevdiğimiz adamlar bunu belli etmeyince üzülüyoruz. Bi ketumsun diye bizleri üzmeye değer mi babayiğit abim bee. Nihayetinde bizsiz olabiliyor musunuz? Hayır. E biz de sizsiz olamıyoruz. O halde millet seviyorsanız gidin konuşun bence. Aa durun yaa bu değildi kafa gitti. Seviyorsanız gidin belli edin bence olacaktı o J Reklamlar beynime işliyorsa mesleğimden mütevellit demek J


Aslında bunu sadece erkek olarak ele almak değil niyetim haa nihayetinde kadınlarda da var sevgisini belli edememe durumu. Ya hakikaten saygı duyuyorum herkese inanın duyuyorum. Nihayetinde kimsenin karakterine herkes karışamaz ama sevgiyi belli edememek nedir? Seviyorum ama gösteremiyorum, yahu niye niye. Mantıklı bi açıklama yapın bana tamam valla susacağım, inanın uzatmayacağım yaa. Hatta bir daha ağzıma böyle bir konu almayacağım yazılarıma da. Yeter ki mantıklı en ufak bir cümle kurun bana. Yani size bir şey itiraf edeyim mi, bakmayın böyle atıp tuttuğuma ben de birçoğunuz gibi belli edemeyen içe kapanık biriydim sevgi konusunda.Bende önceden ayy bir görün ketumlukta sınır tanımayan biriydim. Ölüyorum aşkımdan ama belli edemiyorum. Ölüyorum anneme babama olan aşkımdan onlara bile belli edemiyorum. Yahu içim coşuyor gideyim atlayayım boyunlarına sevdiğimi söyleyeyim keza sevdiğim adama da. Ama yok. Yok arkadaş becerip de güzel bir söz bulup cümle kuramıyorum. Bu kadar mı yeteneksiz bu kadar mı odun olurdu bir kız. Olurdu valla buyurun işte 10 yıl önceki halimden bahsediyorum, uzaklarda aramayın örnek karşınızda J İlk önce hep karşı taraftan beklerdim. Kim olursa olsun. arkadaş, anne baba, sevgili kimse. İlk önce bana ifade etmeli sevdiğini sonra ben yavaştan açarım kendimi diyordum. Meğerse ne kadar boş beklemişim yıllarca. Bu beklenti yüzünden ömrüm gitti, sinir hastası oldum. Ay hani derler ya bir de, beklenti eşittir mutsuzluk diye. Hah işte o durum.

Aslında size bir itirafta bulunayım mı? Asıl değişme nedenim ilk erkek arkadaşım sayesinde oldu ve iyi ki de olmuş diyorum. Bi görün nasıl seviyorum ama asla belli etmiyorum. Çocuk da haliyle ondan hoşlanmadığımı onu sevmediğimi sanmış ve en sonunda isyan etmişti bana. Sen ne biçim kızsın diye L Ay benim bi gururuma dokunur. Ben de bana kızdı diyerekten ayrıldım çocuktan ama ölüyorum ölüyorum nasıl üzgünüm inan olsun. Ha ama ne oldu bu bana ders oldu iyi tarafından bakıyorum olaya. Akıllandım ve şu an sevgimi çılgınlar gibi belli eden biri haline geldim ve iyi ki diyorum. İyi ki değişmişim iyi ki o ketumluktan kurtulmuşum. Şimdi herkese sevdiğim herkese çekinmeden kasılmadan sevdiğimi söyleyebiliyorum. Ve gayet de mutlu oluyorum. Çünkü ben sevdiğimi söyleyip ve bunu gösterince karşı taraf da mutlu oluyor. Ve sevdiklerimi mutlu görünce ben daha çok mutlu oluyorum.


Ay kendimi anlattım iyi mi amaç o değildi oysaki. Ama başka türlü ahkam kesip anlatamazdım nihayetinde yazdığım her şey tecrübeyle sabit unutmayınız J Arkadaşlar, birini içten sevmek bir şey ifade etmiyor. He ben onu seviyorum, seviyorum ki hayatındayım demeyin. Oldu anasını satayım böyle bir mantık olur mu ya. Herkes duymak ister duymayı geç sevilen kişi bunu hissetmek ister. Ufak bir sözden, minnak bir hareketten ya da her neyse. Kısacası icraat lazım bayım JSeviyorum ama söyleyemiyorum. Yahu iki kelime “seni seviyorum” ya da “iyi ki varsın” bunları söylemek zor değil ki. Herkes ister güzel şeyler duymayı sevdiği kişi tarafından. Mutlu eder, motive eder, huzurlu kılar. Ne demek seviyorum ama belli edemiyorum. Müneccim mi canım karşındaki anlasın bunu. Ha sakın bana, seviyorum ki hayatındayım demeyin. Demeyin valla bu yeterli değil millet. Ve kaldı ki sadece ilişkiler için söylemiyorum bunu. Aile yaşantısı için de. Soruyorum size, en son anne ya da babanıza onu ne kadar çok sevdiğinizi ne zaman söylediniz? Hatırlayamadınız mı? Belki de hiç söylemediniz. Hayır yani biz türklere nasıl diyoruz J Yani biz Türkler sevdiğimizi neden belli edemiyoruz acaba?


Yani bir şey söyleyeyim mi? Çoğunlukla yaptıklarımız için değil yapmadıklarımız sonucu üzülür ve pişman oluruz. İş işten geçtikten sonra. Ondan sonra vay efendim zamanı geri alabilsek diye ağlaşırız. He alırsın bekle. Seni bekliyor zaman da işi gücü yok. Onun için bir şeyleri ertelemeyin deyip duruyorum ya kafama göre ama özellikle sevginizi ertelemeyin arkadaşlar. Sevdiğiniz kişilere bunu söyleyin hatta gösterin. Söylemek de yeterli değil hatta söylenmese de olur. Davranışlarla belli edilen sevgi inan olsun bin türlü seviyorum demekten daha kalıcı ve makbul. Hayatınızdaki insanı sevdiğinizi tabii ki söyleyin ketum olmayın ama bir icraat bin söze bedeldir unutmayın J Şey cümle tam yerinde olmamış olabilir ben uydurdum nihayetinde mazur görün J Yahu üç günlük dünya millet, ay söyleyemem utanırım ayyy belli edemem çekinirim. Yahu insan sevdiğinden çekinir mi? İnsan anne babasından çekinir mi? İnsan sevmekten çekinir mi yaa asıl soru bu? Seviyorsanız gidin belli edin bence, her kimeyse. Kısacası, seviyorsan git mutlu et bence. Bunu söyleyerek bunu hissettirerek. İşte o kadar!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder