1 Şubat 2018 Perşembe

# #ayrılık #ayrıldıktansonrafalbaktırmak #falbaktırmak #falainanmak #ayrılıkvefal

AYRILIK SONRASI NEDEN FAL BAKTIRILIR?


Ayrıldıktan sonra fal baktırmayan bir kadın tanımıyorum ben, benim çevremdeki herkes baktırdığı gibi tanımadıklarımın da baktırdıklarını düşünüyorum. Tamam genelleme yapıyorum diye kızmayın diye caaannııımmm arkadaşlar, sevin beni :) Ama öyle düşünüyorum işte, genel olarak biz kadınlar zaten fal baktırmayı seviyoruz. E tabi ayrılıktan sonra da baktırmak daha bir caiz geliyor bize. Acaba ne olacak, ne diyecek, ayyy barışacak mıyız, ayyy yakın zamanda başkasını bulabilecek miyim ve daha nice meraklar cirit atan umut bekleyen beyin içinde :)

Fal bir ihtiyaç mıdır? Tabii ki de hayır. Ama çoğumuz tabi buna ben de dahilim terapiti gibi görüyoruz. Kendi adıma söyleyeyim, asla inanmıyorum fala arkadaşlar. Evet baktırmayı çok seviyorum, anlatsın sabaha kadar dinlerim ama o masadan kalkayım ne demişti diye düşünüp duruyorum, evet unutuyorum valla :) Çünkü bel bağlamıyorum, çünkü eğlencesine baktırıyorum, çünkü o an duyduklarımdan mutlu olmak istiyorum. Kimse mutluyken ya da hayatında her şey yolundayken fal baktırmaya gitmez. Zannetmiyorum. Ama ne zaman ki kafamız bozuluyor bir şeylere, işler yolunda gitmiyor hele hele sevgilimizden ayrılmışsak kapı kapı dolaşıp fal baktırmaya gidiyoruz.

Arkadaşlar geçen gün de rüya ile ilgili bir yazı yazmıştım. Rüyamızda sevdiğimiz insanı görünce hayra yormayı geç abartıp işi evliliğe kadar götürüyoruz. Fal baktırmak da onun gibi işte. Medet ummak, konuyla alakalı doğru tabir bu galiba. Medet ummak. Hele hele ayrılmışsak sevdiğimizden falcı yolları aşınır. Acaba ne diyecek? Acaba tekrar barışacak mıyız? Acaba geri dönecek mi? Acaba hayatında başka biri mi var? Acaba, acaba, acabalar raks eden meraktan yanıp tutuşan yürekte. Yok arkadaşlar yok, medet ummaktan başka bir şey değil. İnan olsun bu konu tamamen tecrübeyle sabit :) Artık  o an içinde bulunduğum boşluğa mı verirsiniz, üzüntüden ne yaptığımı bilmeyen hallerime mi bilmem. Ama yok bir çaresi yok. Olan paranız ve zamanına oluyor yahu bunu siz de çok iyi biliyorsunuz. Nasıl bu kadar emin oldum biliyor musunuz? Ayrıldığımızda koşa koşa fal baktırmaya gittim tabii ki, e ağlıyorum üzgünüm falan güzel şeyler duyayım da az biraz toparlayayım kafayı (saçma sapan bir kafa yani)  anaaaa kadın demez mi evleneceksiniz iki de oğlunuz olacak diye :) Allah'ım güler misin ağlar mısın :) Doğru onun bir oğlu oldu, ama tek gecelik bir ilişki sonucu bir başkasından çocuk sahibi oldu. Evlenmeyi geç çocuğu da kıyısından tutturdu kadın iyi mi :)


Ben de zamanında yaptım ve naçizane sizi uyarmaya çalışıyorum. Ben ettim siz etmeyin :) Gerçekten yazık günah paranıza. Yahu hem boşverin sürpriz olsun ne olacaksa. Hayır yani fal baktırmak da pahalı he öyle 10 - 20 lira bir şey değil ki anam :) Fala vereceğiniz parayla gidin kendinize üst baş alın aynı mutluluğu yaratıyor güvenin bana. Hem devamlılık da arz ediyor tabii ki :) Nihayetinde bir kadını alışveriş ne denli mutlu ediyor sizler de çok iyi biliyorsunuz. Nerden baksanız 100 lira vereceksiniz fala, yahu gidin ruj alın, bluz alın, ya da en olmadı gidin cilt bakımı yaptırın yemin ediyorum daha mutlu oluyorsunuz. Ben çözümü bunda buldum :) Diyorum ya ayrılır ayrılmaz fal baktırmaya gidiyordum ki nerden baksanız biz ilişki içinde 5-10 kere ayrılıp barıştık :) E durum böyle olunca da var gerisini siz düşünün ne çok para vermişim sırf fal baktıracağım diye. Ama ne yaptım daha akıllı yatırımlar yapmaya başladım. Kaldı ki öyle bir güçlendim ki kralı gelse bir daha aşk acısı çekmem çekemem sanmıyorum :) Miadım doldu bu konuda. Ama zamanında yaptığım için tecrübelerimi konuşturabiliyorum, çıkın girin bir mağazaya kendinize bir parça da olsa bir şey alın, gidin manikür yaptırın, gidin saç boyatın, çanta alın, ayakkabı alın. Kendinize yaptığınız yatırımlar daha iyi geri dönüş yaratıyor inanın bana :)


Bir de böyle deneyin sevgili aşk acısı çeken canlarım, fal baktırmayın bu sefer. Fal için ayırdığınız 50 tl bile olsa kendiniz için bir şey alın. Faldan daha iyi gelmiyorsa, ulaşın bana buradayım nasıl olsa :)

1 yorum:

  1. https://dambadijital.com.tr/
    FalBaktır
    güvenilir ve profesyonel falcılarıyla paylaşarak hayatınızı daha iyi yönlendirebilirsiniz.

    YanıtlaSil