11 Şubat 2018 Pazar

# #kıskançkadın #ilişkilerdekıskançlık #birkadınnedenkıskanır #kıskaçlıkveilişkiler #kıskançlık

KADIN KISKANIR. ÇÜNKÜ!


( Nihayetinde erkekler açısından bakıp pek sağlıklı bir açıklama yapamayacağıma göre, başlığı KADIN olarak belirttim. Nihayetinde tecrübeyle sabit J)

Kıskançlığın pek çok açıklaması tanımı vardır. Bir kişinin ya da ilişkinin bitmesine dair duyulan korku der bazı kaynaklar. Bazı kaynaklar ise, birinin üstünlüğü karşısında girilen tutum, davranış ama olumsuz tutum davranış haa yanlış anlaşılmasın. Sensin olumsuz tutum, sensin davranışı bozuk. Haddinizi bilin bee açıklama getiren kaynaklar!

Arkadaşlar yukarıda sadece genel iki açıklamasını verdiğim kıskançlığın, ilişki ve sevilen adam üzerindeki etki kısmında duracağım. Zira diğer tanımı hakkında bilgi sahibi değilim. Nihayetinde burada tecrübelerimden yola çıkarak sizinle dertleşiyorum. Yoksa bananem yaa kim kime üstünlük göstermiş, vay efendim falancanın kızı bilmem nelerde şu kadar maaşla çalışıyormuş, yok efendim falancanın kızı bilmem kim öyle güzel bir yerde öyle güzel bir ev almış ki aman da aman. Ya bunlar kıskançlık nedeni değildir olmamalıdır gözünüzü sevdiklerim. Allah herkesin yolunu da bahtını daa açık etsin daha nice nice evler, arabalar, işler, şunlar bunlar nasip etsin. Amaaaaa söz konusu ilişkiler ve o ilişki içindeki aşık olunan adamsa haaa orada duracaksın işte J



Şu söze asla ve asla katılmam: “seven insan kıskanır” yok eşeğin gözüJ yok öyle bir şey arkadaşım ayrıca ne alakası var. Kıskanç insan her durumda her şartta her duyguda kıskançtır o ayrı. Kıskançlığın temeli güvendir kim ne derse desin. Bi güven bakalım ölümüne, bi güven bakalım gözü kapalı sonrasında geç karşıdan izle bakalım kıskanıyor musun kıskanmıyor musun?
Bazı kızlar pek bencil be anam. Kendinin bir sürü sosyal hayat içinde görüştüğü erkek arkadaşı olur ama sevgilisinin asla tek bir tane kız arkadaşı olsun istemez. Sebep? Ama bazı istisnalar olabiliyor tabii ki. Eğer görüştüğü o kız arkadaşı senin ilişkine zarar verip adamın beynine girmeye çalışıyorsa başka kızları göstererek işte o zaman o kızı bulup ümüğünü sıkmak suretiyle darma duman edeceksinJ

Ay bak yazarken sinir geldi J Esasında şunu gözlemliyorum son yıllarda. Sen hayatındaki adama güveneceksin güvenmesine de kızlara güvenemiyorsun ki anam günümüzde. Adam belki senden başka kimseyi düşünmüyor, sonrasına efenim gözü senden başkasını görmüyor, sonraaaa benim biricik sevgilim diye herkese anlatıyor da öyle kızlar var ki tam açık denizlerde denizin tam orta yerinde makus talihiyle baş başa bırakmalık. Ayy adamlara bi göz süzmeler, bi kurlar, bi cilveler, bi şunlar bi bunlar. Bu hanımkızçeler adamların kafasını karıştırmaktan başka bir işe yaramamakla birlikte senin de yüreğine nifak tohumları ekmekte birebirdirler. Ha o adam da adam olacak, karşıdaki ne yaparsa yapsın başını çevirip gitmesini de bilecek o da apayrı bir konu da nerdeeee öyle nefsine sahip baba yiğitler.



“Ben sana güveniyorum aşkım ama etraftaki şişkin dudaklara güvenmiyorum.”

Onu bunu bilmem ama kıskanç kadın güzel sever arkadaş. Kendinden maalesef ki ödün vere vere, böğrüne aşktan hançerler saplana saplana severler hem de. Kıskanç kadın, sevdiğini sahiplenen ona ölesiye aşık kadındır ya. Tamam bunun belli bi sınırı var onu ebem de biliyor ama dozunda duyulan kıskançlığı bal dök yala o derece inan olsun. Bakmayın “ben kıskanılmayı asla sevmem” diyen çok bilmiş kadın-erkeklere. Herkes kıskanılmayı sever bunu bilir bunu söylerim kaldı ki o bazı kaynakların yaptığı olumsuz tutum-davranış tanımının aksine gayet de olumlu tutum ve davranıştır kendileri. Aşkını gösterir bee kıskanç kadın, adamını hunharca sahiplenip benimsemiştir o güzide, narin, sadık, naif kadın. Hem şundan pay biçmek gerekirse, kadın sana deli divane değer veriyor ki kıskanıyor dimi. Kadın seni kaybetmekten korkuyor ki kıskanıyor dimi. Kıskançlık, bir nevi önemsemekle alakalıdır bence. Ey egosu atmosferi delip galaksiler arası yolculuğa çıkmış adam, kadın seni önemsemese sormaz yanındakinin kim olduğunu, sormaz sosyal medya lanetinde yeni arkadaş olduğun hanım ablayı. Ayrıca unutulmaması gereken güzide bir gerçek var ki, kıskançlık sonradan deneyimlenen bir özelliktir. Yani doğuştan gelmez beyler, adamın kafasını bozmayın J Yani öyle bilindiği üzere kadınlığın doğasında yok kıskanç mıskanç olmak. Ay kadınlığı çok iyi biliyorlarmış gibi bi de bizim karakteristik özelliklerimiz hakkında ahkam kesmezler mi, al sokak ortasında ibret-i alem olsun diye boya tabancalarıyla ateş et adama J



Yaa bu kadın beni çok kıskanıyor diye dem vurmayın beyler, bunun nedenini araştırın önce, kolaya kaçmayın arkadaşlarınıza şikayet ederek. Bi düşün abicim bi düşün. Düşün bakalım kadın niye kıskanıyor seni. Sen o güveni hele bi ver o zaman bak bakalım kadın kıskanıyor mu seni bir daha. Bak bakalım arkadaşlarla çıkacağız dediğin zaman aklı kalıyor mu sende.

Kıskanç kadın sadık kadındır bunu da unutmayın beyler. Bu da benden size minnak bir tüyo olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder