25 Şubat 2018 Pazar

# #hamaratkızlar #süslükızlar #erkeklerneyisever #hamaratolmakmısüslüolmakmı

HAMARAT KIZLAR SÜSLÜ KIZLARI DÖVER!


Başlıktan yola çıkarak hangi tarafı tuttuğumu çıkarmaya çalışmayın millet. Hamaratıdır, süslüsüdür önemli değil. İnsan olsun yeter bize :) Kendimi erkekler yerine koyarak düşündüm, kuvvetle muhtemel birçoğunun vereceği cevap da bu şekilde olacaktı zaten, "insan olsun yeter".

Arkadaşlar inan olsun bu yazıda eski sevgilimden başka kimseye atıfta bulunmuyorum valla :) Zira en kötü tecrübelerimin başmimarıdır kendisi. Ben çok güzel bir kadın değilim. İşte makyajtır, saçtır, fotoğraflarda da işte oynamadır bilmem ne derken e şükür elim yüzüm de düzgün öyle kendi kendime geçinip gidiyorum. Ha hamarat mıyım? İşte o da tarşılılır. Benden daha nice elinden neler neler gelen hatunlar var Allah için. Ama işte ben de kendi çapımda, elimden geldiğince şey ediyorum yani :) Ama gelin görün ki, sen erkeğin için saçını süpürge et, yemek yapmayı öğren, ev temizliğinde sınır tanıma, onu rahat ettireceğim elinden gelenin daha da iyisini yapmaya çalış ama gitsin kalçası büyük işte efendime söyleyeyim göğüsler kafa kadar, sarışınıdır esmeridir daşıdır gününü gün etsin. Bu ne şimdi? Hangi vicdana sığar bilemiyorum ama vicdan değil bu tamamen bilmem ne çocukluğu kimse kusura bakmasın. Aslında adamlara da kızmamak lazım millet. Neden biliyor musunuz? E yapmamak lazım çünkü. Şöyle ki, sırf adam mutlu olacak diye aman efendim yeni yemekler öğreneyim de, temizlikte sınır tanımayayım da, el üstünde tutayım bir dediğini iki etmeyeyim de. Yahu sebep? İşte Allah kahretsin ki iş işten geçtikten sonra ben de bunu sorabildim kendime, Sebep? Bu kadar yapmanın anlamı yok kim olursa olsun. Kendinizden ödün vererek yaptığınız her iş size kötü bir tecrübe olarak döneceksin sakın aklınızdan çıkarmayın.x


Genelleme yapmamakta elbetteki fayda var. Bazı baba yiğit abiler, kadınların görsel güzellik dışında kalan güzide özelliklerini sever. Yok mu onların da etrafında süslü püslü hanımcıklar ya da hiç mi karşılaşmıyorlar bir yerlerde. Ama o abiler ne yapıyor, etraflarında hiç o kadınlar yokmuş gibi davranıyor. Çünkü etrafında pır dönen ve elinden her iş gelen bi sevdiceği vardır. Bunu da geçtim bazılarının çok istediği tipler değil süslü püslü kadınlar belki. Hamarat olsun, terbiyeli olsun, yok işte ağır başlı olsun bu tarz kadınlardan daha çok hoşlanırlar haliyle algı meselesi bakmazlar haliyle görmezler. Ama işte binde birdir belki bu abiler. Genelleme yapmak gerekirse de, çoğu erkek orasını burasını yaptırmış, dış görünüşüne iç güzelliğinden daha çok önem veren ablaları daha çok ister, arzular, elde etmek için uğraşır. Ha sonradan çok da pişman olanları gördüm ama ne yazık ki çoğunluk kendine hakim olamadan bu tarz kadınlarla görüşür ve onlar uğruna nice hamarat kız helak olur. Başını taşlara vuran da gördüm inan olsun. Biraz takılayım diye hayatındaki hatunu heba etmişler de gördüm zira emin olun bunlardan biri de benim valla :)


Yani demem o ki sevgili hamatarım diye övünen arkadaşlar, elinizden gelenin fazlasını yapmaya çalışmayın. Zira öyle ya da böyle, sizden çok daha güzel bir kız gördüğünde hamarat olup olmadığına bakmadan bir gece geçirmek uğruna bile olsa sizi harcayaktır. Ayık olun emi :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder