4 Şubat 2018 Pazar

# #sosyalmedyaveengel #engellemek #engellenmek #bitenilişkilersonrasıkişiyiengellemek #nedenengelkoyulur

AYRILIK, ENGEL KOYMAYI MI GEREKTİRİR?


Siz de ilişkiniz bitti diye eski sevgilinizi tüm sosyal medyadan engellediniz mi? Ya da engellendiniz mi? Peki numaranız? Hiçbir yerde görmeyin, hiçbir yerde görmesin. Sebep? Oysaki hayatınıza devam ettiğinizi görmesi onu daha çok rahatsız etmez mi J İntikaaammmmm J Şaka bir tarafa da engellemek nedir allaseniz.

Arkadaşlar ben engellenmeye de engellemeye de karşıyım. Ha yalnız bir şey diyeceğim, küçükken ben de engelledim bir kere J Utanıyorum şimdi söylerken ama yaptım vallahi de billahi. Küçükken dediğim de bundan birkaç yıl önce L İşte güya triplendim mi artık ne kafalara girdiysem belki de dikkat çekmeye çalıştım bilemiyorum ama şu anki kafayla düşündüğümde emin bir şekilde söyleyebilirim ki, amacım tamemen dikkat çekmekti. Allah’ıımmm bu utançla daha fazla yazamayacağııııımmmm J

Hep söylüyorum ya millet, ne yaşarsanız yaşayın ama yaşadıklarınızdan ders çıkarmaya çalışın diye. Ha ben böyle yazıyorum ediyorum çünkü kendimce dersler çıkardım şimdi dönüp bakıyorum ve gülüyorum. Engelledim diyorum ya daha ötesi var mı bunun J Ben şahsen karşıyım millet. Engellemek nedir yahu? Zamanında iyi hoş güzel de ilişki bitince nedendir bu engeller çengeller? Hani medeni bir ilişki yürütüyordunuz? Hani en kötü zamanında bile ilişki ne kadar bitmiş olursa olsun direkt arayabilecektiniz birbirinizi? Hani her türlü ihtiyaç dahilinde medeni insanlar gibi yardıma vardınız? Engelleyerek mi oluyormuş o beylik laflar peki? Ha bakın şöyle bi nüans var, karşılıklı olarak birbirinizi çok yıpratırsınız, küfürler, saygısızlıklar, hakaretler, aşağılamalar, arkadan işler çevirmeler vs olur gözünüz görmek istemez ona bir şey diyemem işte. Ha yine de engellemek gerekir mi onu başka zaman yazalım o konu da ayrıca ele alınmalı gibi geldi bana J Çookkk kötü bitmişse o ilişki hadi engelleyin bari ne diyeyim, açık durup da birbirinize yine hakaret, küfür edeceğinize engelleyin daha iyi ama aklıma da şöyle bir şey takılıyor. Yukarıda bir sürü madde saydım ya işte hakarettir, küfürdür, saygısızlıktır bla bla bla. İşler nasıl o noktaya gelebilliyor acaba? Bakın işte bu konuda tecrübem yok inan olsun yok. Ben hiç kavga ederek bir ilişkimi bitirmedim. Yani sesim pek yükselmez benim, kavga edip de bitmesi gereken bir ilişkim de olmadı zaar yani aslında oldu da ben kavga etmedim J Bakmayın kadın olduğuma öyle bağırıp çağırıp kavga eden, trip atan biri değilim ben ondan dolayı nasıl bir ilişkide kavga edilir inanın bu konuya asla hakim değilim J

Arkadaşlar ben medeni bir şekilde ayrılmaktan yanayım. Ha ben de engelliyim yalnız o da ayrı bir konu ya neyse J Şu bana tuhaf geliyor, işte zamanında canımlar cicimler havada uçuşurken, aşkım börtüm böcüğüm diye paylaşımlar yapaken, sensiz ben nefes alamam deyip de onsuz her türlü pisliği nasıl yapabiliyor insanlar? Zamanında bu kadar iyiyken e yaşanan güzel günler hatrına engellemek bana saçma geliyor. Ayrılık yaşansa bile saygı kalmalı bence arada. Engellemek boyutuna getirmeden durumu, tekrar ediyorum yaşanan güzel günler hatrına medeni insanlar gibi vedalaşılıp herkes kendi yoluna gitmeli. Ancak ne yazık ki burada ne kız ne erkek ayrımı yapmadan tamamen ortaya konuşuyorum; ilişki içinde saygı barındırılmıyor ki biterken vuku bulsun. Eğer ki karşılıklı anlaşamama söz konusuysa, devamlı kavga etmektense ayrılık kesinlikle en doğru karardır. Bunu da gayet normal bir şekilde karşılıklı oturup anlaşarak hatta sarılıp birbirinize son kez, ayrılabilirsiniz. İlişki bittiğinde hiçbir şey eskisi gibi tabii ki de olmaz. Çok yakın arkadaş olamazsınız belki ama bilirsiniz ki “o” orada, bir telefon uzağınızda. Selamı sabahı kesmezsiniz. Bence böylesi daha güzel valla. Ha ama ne yazık ki bütün ilişkiler böyle bitmiyor. Aldatma mesela, tamamen saygısızca bir davranış. E durum böyle olunca medeniyet aramak biraz saçma gelebilir kulağa. Medeni olsan bu pisliği yapmazsın beeee!

Tamam ayrılın zaten işin içine aldatma girdiyse o ilişkiyi bir saniye bile olsa yürütmeyin. Ama ayrıldıktan sonra da engellemeyin. Bitmiş gitmiş, engellesen ne olur engellemesen ne olur? Ha bunun bir sürü nedeni var. İlişki iyi bitse bile engelleme olayını gözlemledim ben daha önce. Bunda da amaç, ne yaptığını görmeyeyim yoksa unutamam! Göz görmeyince gönül de katlanır misali, engelleyerek onu unutabileceğinizi sanıyorsunuz. Bu kadar mı yani? Bi engel koyunca hemen çıkıyor mu akıldan yaşanılan güzellikler, unutuluyor mu gittiğiniz yerler, hissedilmiyor mu artık aklınızda geldiğinde acıyan yaralar? Nedir yani? Ulan madem bu kadar kolaydı yeminle daha ayrılmadan engellerdim ben be J Öyle olmuyor güzel arkadaşlarım olmuyor. Hatta engelleyince insan daha çok merak ediyor bence. Ben öyle düşünüyorum. Seni görmemek için ya da beni görmemen için engelledim! Tamam baktığınız zaman mantıklı bir açıklama gibi gelebilir kulağa, ama içi boş bence. Yararsız. Ha illa açık kalsın her yerden takip edin birbirinizi demiyorum  ama engellemekle geçmiyor açılan yaralar ne yazık ki. Engellemekle beyin de yürek de resetlemiyor kendini valla. Anılar silinmiyor pat diye bir engeli bastın diye. Acı ama gerçek.



Ne şekilde engel koydunuz birbirinize bilmiyorum ama siz siz olun saygılı ve seviyeli şekilde bitirmeye çalışın ilişkinizi. Yolda gördüğünüzde birbirinizi en azından bakıp tebessüm edecek bir yüzünüz olsun çünkü. Ve unutmayın ki engellemelerle kalp unutmuyor taşıdığı kişiyi. Kapiş J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder