12 Ekim 2016 Çarşamba

# biten ilişkiler # ilişki içinde söylenen sözler

SEN BENİM SON SEVDİĞİM OLACAKSIN YALANI!


Yani nasıl bir ilişki içinde olursanız olun, çiftler birbirlerine bu cümleyi kurar da kurar, "sen benim son vıdı vıdım olacaksın". Herkes ister canım hayatındaki kişinin son insan olmasını. Ondan sonra kimsenin hayatına girmemesini ve hayatını o kişiyle nihayetlendirmesini. Ha böyle sonla taçlanan yok mu, pek tabii ki var. Ancak biten ilişkilere baktığımızda ise, ay ne sözler, ne masallar, ne hikayeler...

Şu taraf daha çok söyler diye kimseye büyük bir sorumluluk ya da misyon yükleyemem ancak baktığımız zaman erkekler sanki bir tık daha çok kuruyor bu cümleyi; "sen benim son kadınım olacaksın." Ciddi de olsa bu cümleyi kurar lay lay lom bir ilişki yaşasa da. Ay yalnız lay lay lom dedikçe o güzide şarkı gelir hep aklıma "lay lay lom galiba sana göre sevmeler" diyerekten :) Adam eğer kendine güvenmiyor ve inanmıyorsan neden kadına böyle beylik laflar edip de onu hayal dünyasına sürüklersin? Neden kadının böyle güzelim laflarla kendine bağlayıp gözünü kör edip, sonra bırakıp gidersin? Erkeksin sen be erkek, önce lafının eri olacaksın ve bundan tabii ki emin olup ondan sonra böyle geri dönüşü olmayacak cümleler kuracaksın. Yemin ediyorum sinirlendim. Hadi erkekler neyse ama biz kadınlar pek seviyoruz böyle cümleler duymayı ve inanıyoruz da. Duygusalız, aşığız, seviyoruz tabii ki duyacağımız en ufak bir kelimede dahi inanırız karşımızdaki sevgili adama.

Sonrasında ilişki bitiyor ve "eee hani bana ettiği laflar, hani bana verdiği sözler diye" sorar dururuz kendimize. İnsan aslında yapamadıklarında daha çok pişmanlık duyarmış ya, düşünüyorum da bazen hatta çoğunlukla yaptıklarımızdan daha çok pişman oluyoruz galiba ne dersiniz? Ama işte "keşke" dememek gerek diyoruz, tamam demeyelim de sonra dönüp geriye düşünüyoruz, "keşke kendimden bu kadar ödün vermeseydim" diye. Yalan mı? Yani tamam tabii ki ileriyi göremiyoruz. Tabii ki de ilişki içinde nasıl hissediyorsak öyle davranıyoruz ama sonrasındaki hayal kırıklığı var ya, hah işte o hiç bir acı ve üzüntüye de benzemiyor hani. Biten bir aşk için böyle acı çekilmez diye bir söz vardır, pek severim. Ama her ne kadar güzel bir şarkıya ait güzel sözler olsa da, bi gidin yaaa ne demek biten bir aşk için acı çekilmez. Seviyorsan çekeceksin acını arkadaşım. Üzüleceksin yaa ilişkinin ardından da sevgilinin ardından da. Ama bakın nüansa dikkat edin, "seviyorsanız"


Neyse konumuza geri dönmek gerekirse, sen benim son sevdiğim olacaksın sözünü, emin olmadan kendinizden ve karşı taraftan kurmayın arkadaşlar. Bu söz çok güzel, özel ve bir o kadar tehlikeli bir söz çünkü. Hayal kurdurur, umut verir, karşı tarafa biraz daha bağlar, aşkını yüceltir ve artırır aynı zamanda gönlünüzü hoş tutar. Tehlikeli evet. Emin olun önce sevginizden derim ben. Aslında açık konuşmak gerekirse sevgiden de ziyade karşı taraftan emin olun bence. Pek çoğumuz böyle güzelim cümlelerin kurbanı olmadık mı? Pek çoğumuza böyle beylik laflar edilip de ortada bırakılmadık mı? Derler ya, gelin ata binmiş ya nasip denmiş diye. O misal işte. Eee hani ben senin son kadının olacaktım? Hani ben senin hayatındaki en özel kadındım? Hani iyi ki hayatındaydım? Hani yerim ayrıydı? Hani önceki ilişkilerini unutturmuştum sana? Hani ya nerede o sözler hani?

Ha diyorum anlatıyorum da kaç kişi dinleyecek, kaç kişi evet haklı diyecek ya da kaç kişi pay çıkaracak bilmiyorum. Önemli mi hayır değil belki ama az çok yazdıklarımdan pay çıkarılmasını isterim ki, nihayetinde tecrübeyle sabittir tüm yazılanlar rica ederim göz ardı etmeyin :)

Tamam ilişki içindeyken, kişinin gözü başka bir şey görmez. Aşık olur kör kütük, bağlanır ta yürekten gelen dayanılmaz ateş ve heyecanla. Güzel güzel yaşayın ilişkinizi tamam buna lafım yok, ama ilişkiniz ve sevgilinizden emin olmadan her şeyi ama her şeyi geçtim de kendinizden emin olmadan etmeyin geri dönüşü zor laflar. Bağlamayın karşınızdakini daha da çok kendinize. Her şey sizlerde bitiyor millet. Kız erkek fark eder mi ya güzelim laflar etmek için. Kadınsan da kuracaksın sevdiğine güzel cümleler erkeksen de. Kimse kusura bakmasın. Armut piş ağzıma düş halinde ilişki yaşanmaz adamın asabını bozmayın. Ayy bazıları bir hazırcı, "nasıl olsa beni seviyor ve benden ayrılamaz" güvencesi verdiğiniz takdirde karşınızdakine, üzülmeye mahkumsunuz demektir bunu da böyle bilin. Korkacak arkadaşım sevgiliniz onu terk edeceksiniz diye. Korkacak sizi kaybetmekten ona göre davranacak zaten. Amaaaa işte o güvenceyi veriyorsanız, çoktaann geçmişler olsun.


Velhasıl millet, önce kendinizden sonra karşınızdakinden sonra da ilişkinizden emin olmadan, güzelim laflar edip de kişinin gözünü bağlamayın. Almayın kimsenin ahını yok yere. Yazıktır, günahtır. Kimsenin günahına da kalbine de nedensiz yere girmeyin. Ha girdiyseniz de hakkını verin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder