14 Ekim 2016 Cuma

# herkes kıskanır sevdiğini # ilişkiler ve kıskançlık

TAMAM DA HERKES KISKANIR SEVDİĞİNİ!


Yanlış mı düşünüyorum millet Allah aşkınıza biriniz bir akıl veriverin bana, "herkes kıskanmaz mı sevdiğini?" Kıskanır hatta kıskanmalı da. Tamam belki her şey gibi kıskançlığın da bir dozu olmalı ama eğer kıskanılmayı istemiyorsa kişi ona göre davranacak arkadaşım, ya beni kıskanma ya da yok işte seni kıskandıracak bir şey yapmıyorum deyip de kıskanan sevgilinin şevkini kırmayacak. Bir insanın çok kıskanmasında karşı tarafın etkisi çok büyük valla bunu bilir bunu söylerim ben.

Aslında kıskanç sevgili şirindir ya ne bileyim tatlıdır sempatiktir. İnan olsun kendimi anlatmıyorum burada :) Ama bence kıskanan sevgiliye sahip çıkılmalı, onu daha çok sevmeli, daha çok değer verilip sarılmalı. Çünkü sana değer veriyor ki kıskanıyor karışıyor sana be insan evladı. Her şeyi açık açık anlatalım mı yani? Yani pardon da, sen onun için bir şey ifade etmesen, seni önemsemese umrunda olmasan bak bakalım kıskanıp karışıyor mu ne yaptığına kimlerle görüştüğüne? Kıskançlık eşittir sevmektir bana göre ha tabi bir de güven. Öyle karışık bir denklem ki bu millet, seven insan kıskanır tamam diyeceğim ama asıl güvenmeyen insan kıskanır ve emin olun bu böyle. Eğer kişi karşındakine güvense sonuna kadar, gözü arkada kalmasa, hani "gözüm kapalı güvenirim" olayı var ya onu yaşasa taa içten emin olun kıskanmaz pek fazla. En azından kıskançlığı takıntı haline getirmez.


Genelde kadınların kıskançlığından dem vurulur, erkekler sevgililerin kıskançlığından şikayet eder. Aşk olsun erkek milleti size :) Ne var yani sevip bağlanıp kıskanıyorsak? Bakın millet, tamam erkekler şu konuda haklı olabilir, bazılarımız evet abartıyoruz bazen kıskançlığı. Etrafındaki tüm insanları kıskanmak değil belki ama güven duymadığımız tüm dişileri kıskanıyoruz. Ama inanın bu karşı tarafın vermiş olduğu güvenle tamamen doğru orantılı. Hem unutmayın, herkes kıskanır sevdiğini. Hem valla değer bilmiyor anam bazı insanlar da. Kıskanırsın yok kıskanma beni, bir şey demez karışmazsın hayırdır neden hiç bir şey söylemiyorsun. Ne yapalım nasıl davranalım daha ben bilemedim ki. Kaldı ki herkesin hoşuna gider kıskanılmak ben bunu bilir bunu söylerim. Çünkü kıskanan insan yukarıda da söylediğim gibi; değer veren, seven, umursayan, aşık insandır.

Kişi öyle ilişkiler yaşar, öyle insanlarla birlikte olur ki, sahip olduğu özellikleri unutup kendinden ödün bile vermek durumunda kalır. Haa kimse kimse için kendinden ödün vermesin o ayrı ama bazı ilişkiler gerçekten kişide bazı değişikliklere neden olabiliyor. Mesela ben :) Evet evet ben. Nihayetinde unutmayın kendimden yola çıkmasam, tecrübelere dayalı olmasa böyle yazabilirim bilmiş bilmiş, aslaaaaa :) Mesela ben işte, hayatımda kimseyi kıskandığımı hatırlamam. Yeminle kimseyi kıskanmadım hayatım boyunca. Taa minnakken babamı annemden kıskandığım dışında hiç bir erkeği inan olsun kıskanmadım ta ki son ilişkime kadar. Kıskandım evet, böyle deli gibi kıskandım. Aklım kaldı, düşündüm, karıştım, sordum, sorguladım... Ve hiç sevmedim. Kıskançlık bana göre değilmiş ben bunu anladım. Ha belki genel huyu olanlar için sıkıntı yoktur ancak benim karakterimde kıskançlığa yer olmadığı için ben yadırgadım bu durumu. Sevmedim, sevemedim, alışamadım. Kavga da ettim bu yüzden, küs de kaldım. Ama kıskandığım için asla bir gün bile pişman olmadım. Çünkü yukarıda da dedim ya, kıskanmak güvenle doğru orantılı diye. Kıskanıyorsa sevgili, kişi de elini taşın altına koymalı ama öyle değil mi? O da ödün vermeli kendinden. O da çekmeli elini eteğini bir şeylerden. Ben boşu boşuna kıskanan oldum ve olan tabii ki bana oldu. Şimdi güven soracaksınız bana cevabım net ve kesin, ASLA...


Ancak bünyeme kıskançlık tohumları atılınca şunu fark ettim, değer verdiğim için o kadar kıskanıp bazen abartmışım. Sevdiğim için gözümden sakındığım gibi x bir gözden kıskanmışım. Bir insanın başına ne gelirse çok sevdiğinden geliyor ben size söyleyeyim. Herkes kıskanır sevdiğini ama inan olsun herkes. Ve herkesin hoşuna gider kıskanılmak. Az da olsa, çaktırmasa da bazen, herkesin hoşuna gider kıskanılmak. Tamam dozu önemli, tamam abartmamak koşuluyla. Ama unutmayın "herkes kıskanır sevdiğini"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder