26 Haziran 2016 Pazar

# içtenlik # ilişki tüyoları

TÜYOLARLA İLİŞKİ UZAR MI?


Valla arkadaşlar bilmiyorum ben miyim muhalefet yoksa o her yaptıkları araştırmalarla benim asabımı bozan bazı kaynaklar mı haklı inan olsun çözmüş değilim. Hayır şimdi şöyle bir sıkıntı var, sanki sırf muhalefet olayım diye yazıyorum gibi görünebilir ama inanın değil yaa valla da öyle değil billa da değil J Sadece benim düşünce şeklime uymayan durumlar olduğu zaman tutamıyorum kendimi yazasım geliyor napiyim yani. Kaldı ki araştırma yapıldı diye ya da efendime söyleyeyim bazı kaynaklar araştırdı diye inanıp peşlerinden gidecek biri değilim. Atılmış yine ortaya bir konu, “ilişki uzatmanın tüyoları” diye, yani ben daha ne diyeyim? Ne demek tüyo arkadaşlar, hayır tüyolara ne hacet. Oluyorsa devam olmuyorsa kes at kangren olmuş yeri, yani şey bence.

Ayrılığın arifesinde olan arkadaşlar üzülmeyin, ilişkinizi uzatmak için tüyolar hazır (!) ha bi gayret zorlamaya. Hadi koçum, hadi aslanım, hadi bacım, hadi canlarım. Yok yere bitmesin ilişkileriniz, bazı kaynaklar bizler için zaten hunharca araştırma yapıyor zor kurulan ilişkiler bitmesin, kalpler kırılmasın, yürekler yanmasın, çiftler heba olmasın diye. Hayır özel hayata müdahale niye edilir anlamıyorum ki ben. Milletin uyarılarıdır ne biliyim nasihatleridir yetmiyor bir de bazı kaynaklar karışıyor ilişkilere. Ama yani tamam onlar da araştırma yapmak zorunda nitekim işleri bu suç onlarda değil. Suç bu yönlendirmelerle ilişkisine yön vermeye çalışan, yapay zekalarda! Kızdım inan olsun J
Yahu dışarıdan biri nerden bilsin senin ilişkin içinde yaşadıklarını? Kavgalarını, mutluluklarını, üzüntülerini nerden bilsin. Tabii ki de bunu en iyi sen bilir ve buna göre çözüme yine kendin gidersin arkadaşım. “Yaa sevdiceğim beni üzdü, dur bakalım araştırmalar bu durum için ne öneriyor” diye girip de araştırma yapılmaz ki. Ya da “ay dur çok seviyorum ve ilişkimin bitmesinden korkuyorum. Bazı minnak oyunlarla, araştırmalarla ilişkime yön vermeye ve uzatmaya çalışayım” demek sizce ilişki içinde ve karşı taraf için ne kadar dürüstçe? Ama sorduğun zaman çoğu insan dem vurur; yok ilişkide dürüstlük olmalı, yok yalan olmamalı, yok saygı olmalı. İyi de sen küçük oyunlarla, pembe yalanlarla, gizliler saklılarla ne kadar uyuyorsun ki bu kurala karşı taraftan bekliyorsun? Çuvaldınızı kendine batır önce sonra karşı tarafı düşünürsün. Ama genel olarak kişi kendinde hatayı görmez ya, kendisi sütten karşı ak kaşık, vur abalıya misali gider de durur karşı tarafın üstüne. Kimse tertemiz değil arkadaşlar ya da kimse dört dörtlük değil olamaz da zaten. İlişki yahu bu illa ki tartışacaksın, küseceksin, mutlu da olacaksın ancak mutsuz olmayı da göze alacaksın bir ilişkiye adım atıyorsan. Ha herkes ister, hep mutlu olayım, ay hiç üzülmeyeyim, hep el üstünde tutulayım, hep ben haklı olayım ama maalesef ki arkadaşlar yok öyle bir dünya. Ay olmasın da valla. Ha kavga meraklısı gibi gözükmüş olabilirim ama valla değilim yaa yanlış anlaşılmasın J Ama ben minik tartışmaların, hatta kısa süreli küslüklerin çok tatlı olduğuna inananlardanım. Saçma gelebilir birçoğunuza ki uzaktan bakınca bana da bazen ilginç gelebiliyor ama sonrasında barışmanın zevki de inan olsun pek başka yaa. Böyle daha minnoş oluyorsun, daha sevimli, ayy bir de tabi özlemiş oluyorsun ya hani tekrardan mutlu oluyorsun sevdiceğinin sesini duyunca. Ayy pek tatlı bir his valla J Şey tabi bundan dolayı da ikide bir kavga edilmemeli ya da küsülmemeli. Kıyılmamalı çiftlere karışılmamalı ilişkilere. Bazı kaynak, ilişki dışında her şeyi araştır ama dokunma ilişkilere çek elini üstümüzden yettin beeee!
Kimse istemez (daha doğrusu duyguları hala şelale gibi çağlayanlar) ilişkilerinin bitmesini. 


Nihayetinde eminim ki kimse “nasıl olsa bitecek” mantığıyla başlamıyordur ilişkisine. Ama bitmeye yüz tutmuşsa da ve bunu içten içe hissediyorsan da bazı şeyler bitmiştir zannımca. Tabii de çabala, uğraş hatta hırpala kendini toparlamak adına ama gidip de tüyo müyo alma elalemden ya. İlişki nihayetinde iki kişi arasında yaşanmıyor mu? Ayy töbelerim olsun yoksa ben mi yanlış biliyorum, emin olamadım şimdi J Yani demem o ki, eğer kişi yaşıyorsa bu ilişkiyi, sorun iki kişinin sorunuysa, mutluluk da keza iki kişinin mutluluğuysa üçüncü şahsa laf düşmez. Haa bir de şöyle bir şey var, mutluyken toz kondurmaz bazıları ilişkilerine, gelecek laflara duvar örer ve bunun araştırmasını da yapmak durumunda hissetmez kendini, ama sorun olduğunda hadi bakalım akıllar almaya, bazı kaynaklardan araştırma yapmaya. Sebep? Yani valla ilişki uzmanı değilim ama bazı şeyler bana gerçekten anlamsız geliyor.

Arkadaşlar bene ilişki; gönülden nasıl geliyorsa öyle davranıp yaşanır. Ve seven iki kalp arasında minnak oyunların da, ilişki tüyolarının da, pembe yalanların da asla ve asla işi olmaz ya da olmamalıdır da. Ay şöyle yaparsam daha çok sever beni, ay şöyle söylersem daha sıkı bir ilişki olur… E sen öyleyse ya duygularından emin değilsin ya da tam olarak bir aptalsın. Evet evet aptalsın! Kimseyi rencide etmek istemem ya da kimsenin ilişkisine de laf etmek istemem ama “oyun” oynanıyorsa bir ilişki içinde hele hele o ilişkiyi yok uzatmak yok sağlamlaştırmak yok karşı tarafı kendine bağlamak için kusura bakmasın kimse ama o ilişkiye ben ilişki demem. Ya da bunu yapana aşık ve saygılı insan demem. İlişkinin en yalın ve doğal hali, tamamen içinden geldiği gibi davranmaktır. Her türlü olayda, sorunda ya da mutlulukta fark etmez. İçinden nasıl geliyorsa öyle davran arkadaşım. Seviyor musun hem de çok aşıksın e tamam madem gem vurma diline de yüreğine de, akıt sevdiğinin üstüne Niagara Şelalesi misali aşkını, sorun da varsa ilişki de o sorunu bizzat sen bildiğini ve yaşadığın için ne yapman gerektiğini de yine en iyi sen bileceksin. Kızdığında da söyle onu da tutma içinde. Konuş ya en basiti konuş. Seni mutsuz, huzursuz, rahatsız eden şeyleri söyle karşı tarafa. Rahatlat içini. Ha o yine bildiği gibi gidiyorsa işte ona bir şey diyemem.  İlişki içinde en güzel ve özel şey saygıdır bence. En başta çiftler birbirine saygı duyup, birbirlerinin düşüncelerini önemsiyorsa emin olun sağlam temeller üzerine kurulmaya adaydır o ilişki ve tabii ki de güven. Bakın o da olmazsa olmaz. Güven, saygı ve sevgi. Kişi daha ne ister. Bunlar varsa ilişkinizde yat kalk dua edin valla bakın. Emin olun kırk yılda bir gibisiniz J


Neyse millet velhasıl kelam, canlı cansız kimsenin ilişkinize müdahale etmesine izin vermeyin. O ilişki sizin, o aşk sizin ve o ilişkiyi acısı tatlısıyla siz yaşıyorsunuz. Bazı kaynak diye inanıp güvenip ilişkinize yön vermeye çalışmayın. O yön tamamen sizin içinizde, yüreğinize kulak verin. Seviyorsanız da sonuna da kadar siliyorsanız da. Ama şunu unutmayın, bir kalp kolay kazanılmıyor ona göre davranın hele de sizi taaaa yüreğinin en derininden sizi veren biriyse ilişkinizi de aşkınızı da heba etmeyin.


Bazı kaynaklar, ben hep burdayım ve sana yine kafama uymayan düşünceler kapsamında savaş açacağım bilgine arz ederim J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder