28 Temmuz 2016 Perşembe

# atılan mesaja cevap vermemek # kadın ve erkek ilişkileri

KADININ MESAJLARINA CEVAP VERİLMEMESİ VE KADININ HİSSETTİKLERİ


Arkadaşlar bugünkü konumuz peki derin ve tabii ki pek sinir bozucu. Sevgiliye mesaj at sonra o mesaj görülmüş olsun ama cevap gelmesin. Ya var ya bak açıklama yapacaktım ama öyle bir sinir geldi ki ağız dolusu küfür etmek istedim inan olsun. Senin ben ………………………J

Atılan mesaja cevap gelmeyince sinir olmayan bir kadın görmedim ben henüz. Yani sizi bilmem ama o mesaj atılan kişi sevgiliyse ve cevap vermiyorsa tartışma nedeni bu. Ancak nedense bir çok erkek bu durumu anlamıyor ve zannımca anlamayacaklardır da. Çünkü neden e düz mantık var ortada. Ne var yani cevap vermediysem? Yahu ne var yani olur mu? Kadının aklına gelmişsin, üşenmemiş ertelememiş sana mesaj atmış. Belki önemli belki değil. İçeriğiyle ilgilenmiyorum şu an. Ama eğer ortada bir ilişki varsa ve yine ortada atılan bir mesaj varsa aslında ayrım yapmak istemem ama kadın olsun erkek olsun cevap vermeli arkadaşım. Bu önemdir, bu karşı tarafa verilen değerdir, ya her şeyi geçtim saygıdır bu be saygı. Mesaja icabet etmek gerek nihayetinde. Diyorum ya ister önemli ister önemsiz, eğer o mesaj sevgili kisvesine bürünmüş varlıktan geliyorsa e be insan evladı yalandan olsun bari gülücük at da mesaja dönüş yapılmış olsun.

Valla biz kadınlar çoğu kişiye kendimizi anlatmaktan bıktık, yıldık, usandık, sıkıldık. Haa bazı erkekler var tamam haklarını yemeyeyim o nasıl bir inceliktir o nasıl bir ruh halinden anlamaktır. Sevdiceği mesaj attığında sevinmekle birlikte elindeki işi bırakıp kadına methiyeler düzer. Çünkü neden kadının gün içinde aklına gelmiştir ya da gece fark eder mi? Asla. Ama maalesef ki bu babayiğitlerin nesli gün be gün tükenmekte. Bir çok sevgili ise, haa benimki mesaj atmış, müsait olunca cevap veririm ya da ararım diye o kadının mesajına yanıt vermiyor ya, yani inan olsun sinir bozucu. Ha müsait değil misin, yazamıyor musun yahu sadece gülücük at ona bile razı şu biçare kadın yürekleri ama nafile. Biz kadınlar kendimizi ifade etmeye çalışmaktan yorulduk ettik ama ben yine de söyleyeceğim, duruma açıklık getireceğim naçizane. Arkadaşlar bakınız (erkeklere sesleniş), kadınlar yaradılış gereği hak verirsiniz ki erkeklerden farklı varlıklar. Bizler daha duygusal, daha kırılgan, daha detaycıyız. Yani bu bizim suçumuz mu yaradan böyle yaratmış biz ne yapalım. Ha istisnalar var. nice kadın da tanıdım o da düz mantık. İlgisiz, alakasız, tasasız, dertsiz. Mesaj da atmaz attığında da neden cevap gelmedi diye kızmaz. Ama bu tarz kadınların da ne yazık ki nesli tükenmekte. Yani erkekler de bırakın fark olsun aramızda. Nihayetinde biz doğurganlık özelliği kazanmış nadide canlılarız tamam mı. Ay durun bu gereksiz oldu sanki. Ama olsun nihayetinde kadın olmak kolay mı canım J

Teknoloji devrindeyiz millet. Hepimizin cebinde kocaman bir dünya var. ilişkiler de nerdeyse telefonla başlayıp telefonla bitme noktasına doğru ilerliyor inan olsun. Bu kadar sosyal ağ, bu kadar uygulama kısacası bu kadar teknoloji varken, artık “mesajını görmedim aşkım” yalanını da söyleyemiyor insanlar. Haa doğru bir şey mi bu tabii ki de değil. Valla bir şey itiraf edeyim mi, inanın bu durumdan asla memnun değilim. Sevgilimizin sosyal ağlardan kimlerle arkadaş olduğuna, kimleri takip ettiğine bu kadar dikkat edip bakarken anlayın işte ne kadar önem veriyoruz sizlere. Kıskanıyoruz çünkü önemsiyoruz, ayy gözümüzden sakınıyoruz be nankörler. Ne var yani mesaj attığımızda cevap verseniz? Hayır biz kadınlar da gün içinde yoğun olmuyor muyuz sanıyorsunuz? Boş boş sadece sizinle ilgilenmiyoruz beyler biz de çalışıyoruz biz de sosyal hayat içinde var oluyoruz ama sizi asla ihmal etmiyoruz. Biz iş yoğunluğu arasında dahi size mesaj atıp şirinlik yapacak, sevdiğimizi söyleyecek kadar vakit bulabiliyoruz. Ama siz atılan mesaja cevap verecek kadar vakit bulamıyorsunuz öyle mi? Valla kusura bakmayın ama ben buna önemsememek derim bu kadar açık ve net!!!!!!!!

Haa işin ilginç tarafı var ki o da şudur, erkek mesaj atsa kız görse ve cevap vermese ay daha büyük olay çıkar aslında. Neden cevap vermedin diye sorar da sorar. Hakkıdır sorsun tabii ki nihayetinde kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapmayın bi zahmet. Ama kendi mesaj atmadığında her zaman bir savunması var. “görmedim aşkım. Yoğundum bitanem. Nasıl olsa ararım dedim sevgilim” ve daha niceleri. Ya tamam zaten arayacaksın onu biz de biliyoruz ama bari gülücük at be ona da razıyız onu yap bari. He bak mesaj attın ama ben de seni önemsiyorum ki karşılık veriyorum anlamı çıksın ortaya. Sonra bizim aklımıza bir sürü şey geliyor otomatikman. Yok beni önemsemiyor mu? Yok başkası mı var? yok gözünde hiç mi değerim yok? Ve daha neler neler. Siz neden bizim psikolojimizle oynuyorsunuz yahu duygularımızı ayaklar altına almak suretiyle bizi kendinizden uzaklaştırıyorsunuz bu kadar pervasız davranarak? Ondan sonra kız trip atınca, vay efendim trip atıyorsun yine vay efendim surat asıyorsun yine olur. Yahu iğneyi kendinize batırın önce artık rica ediyorum valla kanser ettiniz yeminle J yalnız ne dolmuşum ben de belli değil valla J

Bir de işin daha çok sinir bozucu tarafı var ki o da şudur: diyelim ki mesaj attık ama görüldü olmadı o mesaj tamam mı. Bakıyorsun adam senin mesajını görüldü yapmadı ama sosyal kanalların birinde gayet de aktif. Ya da yine sosyal kanalların birinde fotoğraf beğeniyor. Ya da bilmem hangi programda checkin yaptı. Ya arkadaşım sorarlar adama işte, sen beni önemsemiyorsun da nedir bu ha nedir? Bilerek görüldü yapmıyorsun o lanet mesajı ama almışsın cebine dünyanın parasını verip akıllı telefon onu da kullanmayı bilmiyorsun. Sana kalsa güya mesajı görmedim yalanını atacaksın ortaya öyle mi? Yahu kadın var senin karşında bee kadın. Kolay yer mi ya da inanır mı her lafına. Hey yavrum heyy kaçın kurasıyız hala mı anlamadınız J İlk başta biz de gayet masum diyoruz ki, ayy mesajımı görmedi henüz telefonu eline aldığında görür ve yazar. Anam o da ne sonra bir bakıyoruz ki adam çılgınlar gibi aktif facebookta. Yine acımasızca ablaları beğeniyor instagramda. Yeminle ayrılık nedeni inan olsun ayrılık nedeni. Çünkü neden? E adam önem vermiyor arkadaşlar bu kadar net! Ha düz mantık belki kendi kendilerine diyorlardır ki; şu an müsait değilim daha uygun bi zamanda arar uzun uzun konuşurum ama biz kadınlar saniye bile olsa sevdiğimiz adamın sesini duymak isteriz arkadaş. Müsait olduğunda yine ara canım sana arama diyen yok. Ama mesaj attık ya, hani aklımdasın imajı var ya ortada daha ne kadar açık olabilirim bilemedim ama aklımdasın ve bunu bil istedim demek istiyoruz aslında ama işte kime? Ya diyorum ya bu konuda pek de genelleme yapmak istemem. Bazı ince ruhlu düşünceli abiler sizleri tenzih ediyorum valla. Siz var ya üzülmemelisiniz bir kadın tarafından işte o kadar J

Velhasıl arkadaşlar, kız olsun erkek olsun (ama kızlar daha fazla takıntı haline getirebiliyor ilişkilerde bazı şeyleri) atılan bir mesaj varsa ortada, hele hele o mesajda karşı tarafı ne kadar sevdiğinde bahsediyorsa kişi, ona methiyeler döşemişse, sevgisinin şiddetinden bahsedip şairliği ele alacak boyutta duygusal tatmin yaşıyorsa o kişinin mesajlarını yanıtsız bırakmayın Allah aşkınıza yapmayın bunu. Siz o mesajı görüp cevap vermediğinizde biz kadınlar nasıl bir ruh haline girip ne derece hayal kırıklığı yaşadığımızı tahmin edemezsiniz. Yapamazsınız çünkü bizim açımızdan bakmıyorsunuz olaya çünkü bizim kadar dikkat edip önem vermiyorsunuz böyle şeylere. Kadının şevkini kırmayın arkadaşlar bu kadar söylüyorum. Çünkü unutmayın ki, şevki kırılmış bir kadın zamanla duygularından da olacaktır. Bu da böyle biline. Mesaj önemsiz dahi olsa o mesaja dönüş yapmak verilen değeri, önemi, saygıyı, sevgiyi gösterir ya. Neden bunu anlamıyor çoğu insan? Bu kadar mı zor? Belki çoğu kişiye saçma geliyor olabilir ama bunun tam da meali bu, önem önemönem.

Yani var ya rica ediyorum çoğu arkadaştan, sevgiliniz mesaj atmışsa size o mesaja dönüş yapın ya hiçbir şey bulamadınız gülücük bile atsanız inan olsun kafi gelecektir çoğu durumda. Böylece kadının şevkini kırmamış olacaksınız. Böylece kadın o mesajı attığına pişman olmamış olacaktır. Unutmayın aşkı bulmak çok zor kaybetmek ise çocuk oyuncağı. Elinizdeki aşkın, sevginin kıymetini bilin ve lütfen buna göre davranın. Benden söylemesi J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder