21 Temmuz 2016 Perşembe

# aşk # evlilik

YILDIRIM AŞKI VE SONRASI


Nedense “yıldırım aşkı” dendiği zaman aklıma yıllar önce bir reklamda kullanılan sözler geliyor; “ilk görüşte aşk böyle başladı. Adı üstünde yıldırım aşkı. Hemen evlilik, hemen balayı. Pek çabuk geçti cicim ayları” valla da sözler böyle. Dimağlarda yer etti valla bu sözler, sadece ben değilim. Bu sözleri şarkı söyler gibi söyleyen arkadaşlarım var, şey ben de yapmıyor değilim. Acaba diyorum gizliden mesaj veriyor olabilir mi hani reklam üstünden. Belki subliminal bir mesaj veriyordur bu sözleri yazan kişi. İçten içe uyarıyordur hani yıldırım aşkına tutulanları. Hee bakın yıldırım aşkı diyorsunuz ama şöyle de bir durum var diye. Bence mümkün J

Arkadaşlar yıldırım aşkı demek; ilk görüşte oluşan aşk diye tanım buluyor kendine. Dün işlediğimiz konuya binaen bugün de arkasında onu takip etsin dedim yıldırım hızıyla J ilk görüşte aşk /  yıldırım aşkı. Ben kesinlikle insanların yıldırım aşkına tutulabileceğini düşününlerdenim. Yani demem o ki, ilk görüşte aşık etkilenip yıldırım hızıyla da kan basıncın vücut içerisinde alıp başını giderken bir bakmışsın aşık olmuşsun. Mümkün bunlar mümkün inan olsun mümkün. Şey tabi bence J Öyle çok da abartılacak bir şey yok hani. öyle pat diye etkileniyorsun karşı tarafın bazı şeylerinden. Sesi mi dersiiiinnn teni mi dersiiinnnn boyu posu mu o size kalmış. İlla buna anlam yüklemeye gerek yok zaten millet, aşık oldun mu oldun tamam bitmiştir yaa gerisi teferruat. Beklemediğin anda gelir, ansızın süzülür damarlarından geçip kalpte son bulur. Anlamazsın ki, evet bir şeyler olmaya başlamıştır gözlerindeki ışıltıda. Evet kalbin durduk yerde özgürlüğü için tepinirken kaburgalarının arasında sen hala karşı tarafın gözlerinde takılısındır. Gel de anlamlandır. Acaba diyorum beklenmedik anda geldiği için midir bunu özel kılan? Ya da gerçekten o kadar özel bir durum mu?


Tamam buraya kadar her şey normal değil mi? Ee peki sonrası? Daha doğrusu yıldırım aşkının sonrası. Tamam tutuldun pat diye karşı tarafa, duyguların esir almış bulundu bir kere seni kaçışın yok o saniyeden sonra. Eeee tamam da ya peki sonrası? Uzun ömürlü olur mu, mutlu sonla biter mi, ne kadar sürer ya da sürer mi inan olsun net bir bilgim yok ki olamaz da zaten. Ben kendime göre; “valla arkadaşlar yıldırım aşkıyla pat diye evlenir hooppp bir de üzerine daha evliliği anlamadan çocuk yaparsınız” diyemem. Ha belki öyle bile olmuyordur ay bilemedim şimdi. Arkadaşlar naçizane benim düşüncem, yıldırım aşkıyla başlayan ilişkilerin %70’nin kötü sonuçlandığıdır. Yani kötüden kastım ölüm kalım değil tabii ki, hani işte o mutsuz son dedikleri olayla yani. Böyle düşünüyorum çünkü, pat diye aşık oldun ya hah işte onun hayal kırıklığı da pat diye olur valla. Beklemeden gelir bulur yine aşk da olduğu gibi. E tamam geldi hemen o anda sevgili oldunuz ki dediğim gibi ben yıldırım aşkına inanmasına inanıyorum da ilerisine inanmıyorum. Tabii ki de yanılıyor olabilirim. Tabii ki de mutlu hatta harika sonla biten daha doğrusu taçlandırılan yıldırım aşkları vardır. Ama benim düşüncem az bir orandır o yahu. Çünkü millet, tamam yıldırım aşkına tutuldun bir şeyler yaşamaya başladın da hani karşı tarafı da pek bir tanımıyorsun ya işte o sizce de sorun değil mi? Yani tabii ki yaşanılarak öğrenilir çoğu şey ona asla lafım yok ama yıldırım aşkıyla başlayan birlikteliklerde iki yabancı gibi olur insan. Yani olmaz mı öyle düşünün bi; tamam etkilendin aşık oldun ilişki yaşamaya başladın karşı tarafla. Birbirinizi ilişki içinde tanıyorsunuz. Neyi sever, nelerden hoşlanır ya da hoşlanmaz, iyi biri mi yoksa beş para etmez mi? İşte bu sorular can vermeye başlar ilişkinin başında. Aslında tamam hala o aşkla bakıyorsundur karşı tarafın gözlerine ama birbirinize tanıdıktan sonra işler değişmiyor mu? “Dış görünüşüyle içi arasında dünya kadar fark varmış meğer” can bulmaya çalışır karışmış beyinde.

Bunun tam tersi de mümkün. Tamam iki yabancısın ilişki başında ama bir iyi anlaşırsın ama öyle böyle değil. Sanki kırk yıldır tanıyormuşsun gibi bi izlenim uyanır. Kanın daha çok kaynar karşı tarafa. Haliyle ben bununla evlenirim bee diye de geçirirsin içinden. Öyle hissedersin çünkü. Kafalar da uymuştur kalplerde olduğu gibi. Ama işte bu oran kaçtır acaba? Henüz bu konuyla alakalı tam olarak bir devrim niteliğinde hesaplama yapılmadı arkadaşlar.
Nasıl ki tanımında ilk görüşte duyulan aşk diyor, demek ki bu durumda mantık devre dışı kalıyor. Duygularının esiri oluyorsun. Yüreğin ne derse odur artık senin için. Tamamen ele geçirmiştir artık seni. Onun için tam olarak düşünmeden taşınmadan evlilik kararı almışsındır. Evlilik için de aynı şeyi söyleyebiliriz bence. Yıldırım aşkıyla yanan iki bedenin pat diye evlilik kararı alıyor olması bana pek mantıklı gelmiyor. Haa ilişki başladı hadi bakalım evlilik demiyorum tabii ki bunun bir ilişkidir cicim ayıdır denen evreleri var J


Valla arkadaşlar ilişki kolay kurulmuyor ancak iki saniye içinde bitebiliyor. Bakın yıldırım aşkından bahsetmiyorum haa o zaten saliselik bir olay J ilişkidir benim burada dikkat çekmek istediğim. İster yıldırım aşkıyla başlamış olun isterseniz arkadaşlıktan dönün ilişkiye. Yeter ki mutlu olun ve mutluluğun nasıl korunabildiğini bulun. Bu kadar sevgisiz, aşksız, hissiz insanların büyük bir çoğunluk oluşturduğu toplumda bulduğunuz zaman o aşkı, sıkı sıkıya sarılın ve asla bırakmayın. Mutlu da eder hani o aşk kıvılcımları J

Yıldırım aşkına tutulup ömürlük mutlu olacağınız ilişkiler yaşayın inşaalllaahhhhJ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder